کد خبر : 1321870 | 11 اردیبهشت 1395 ساعت 12:57 | 14.2K بازدید | 0 دیدگاه

زینالی: با اشتباه داور به استقلال باختیم

مهاجم خوب سایپایی‌ها اعتقاد دارد مقابل استقلال بازی بسیار خوبی ارائه داده‌اند ولی نتیجه‌ای که حاصل شد برخلاف نمایششان بود.

زینالی: با اشتباه داور به استقلال باختیم

علی زینالی درباره شکست مقابل استقلال به خبرنگار "ورزش سه" گفت: در آن بازی فوق‌العاده کار کردیم. استقلال را همه جوره آنالیز کرده بودیم و در بیشتر دقایق بازی توپ و میدان در اختیار ما بود و موقعیت‌های خوبی نیز ایجاد کردیم که اگر با دقت بودیم می‌توانستیم برنده بازی شویم که اینطور نشد. به استقلال و هوادارانش تبریک می‌گویم.


او درباره اینکه چه حسی دارد که تیم تعیین‌کننده قهرمانی بودن ادامه می‌دهد: به هر حال کار به هفته آخر کشید، هر دو تیم محکم کار کردند استقلالی‌ها می‌خواستند به صدر برسند و ما هم برای اعاده حیثیت بازی کردیم. بازی سنگین و درگیرانه‌ای بود که در نهایت به نفع استقلال تمام شد.


وی در مورد اینکه گفته می‌شود سایپایی‌ها بازی خشنی انجام دادند می‌گوید: به هر حال همیشه در چند هفته آخر ممکن است چنین چیزی پیش بیاید چون بازی‌ها حساس است، ما نتیجه نگرفته بودیم و از طرفی هم بازی برای استقلال حساسیت بالایی داشت. تمام توانمان را گذاشتیم و سایپا چیزی کم نگذاشت. مسلط به بازی بودیم و اگر  اشتباهات داوری نبود می‌توانستیم برنده بازی شویم. گل دوم استقلال را داور می‌توانست خطا بگیرد، به هر حال هر چه که بود بازنده شدیم و باید به استقلالی‌ها تبریک بگویم.


زینالی در پایان در مورد دیدار پیش رو مقابل استقلال اهواز افزود: واقعیتش این است که متاسفانه شرایط خوب گذشته را نداریم از طرفی تیم استقلال اهواز سقوط کرده و تکلیفش از الان مشخص است. ما هم باید اعاده حیثیت کنیم و برد بیاوریم تا به آرامش خاطرمان کمک کنیم.

دیدگاه‌ها