کد خبر : 1321875 | 11 اردیبهشت 1395 ساعت 13:10 | 6.4K بازدید | 0 دیدگاه

ونگر: منتقدانم خیلی تند می‌روند

آرسن ونگر،‌سرمربی آرسنال عنوان کرد که پیشنهاد باشگاه‌های زیادی را رد کرده تا سرمربی آرسنال باقی بماند و از تکمیل ساخت ورزشگاه امیریتس،‌ مطمئن شود.

ونگر: منتقدانم خیلی تند می‌روند

به گزارش "ورزش سه"،‌ فشارها به سرمربی فرانسوی به اوج رسیده و عدم موفقیت او در بردن جام باعث شده تا انتقادات از او بالا بگیرد. ونگر برای تکمیل ساخت ورزشگاه امیریتس مجبور بود خرج کمتری انجام دهد و ستاره‌هایش را به فروش برساند. از همین رو، تیم او حدود 10 سال موفق به کسب جام نشده بود. حال ونگر عنوان کرد که در همین دوره که در حال ساخت ورزشگاهی خوب برای آرسنال بوده،‌ پیشنهادات خوبی از دیگر باشگاه‌ها داشته که رد کرده است.


او گفت:" وقتی استادیوم را می‌ساختیم،‌ یکی از شروط بانک این بود که من قراردادی 5 ساله امضا کنم. من این کار را انجام دادم. می‌خواهید بگویم که پیشنهاد چند باشگاه را در آن دوره رد کردم؟ بانک برای تیم ثبات تاکتیکی می‌خواست و من هم این را برایشان تضمین می‌کردم. تحت شرایط بسیار سختی در تیم ماندم. بنابراین برای من قبول اینکه از من به خاطر عدم کسب قهرمانی در آن دوره انتقاد شود سخت است. انتقادات را می‌ذیرم ولی فکر می‌کنم کمی بیش از حد تند رفته اند."

دیدگاه‌ها