کد خبر : 1321882 | 11 اردیبهشت 1395 ساعت 13:37 | 12.6K بازدید | 0 دیدگاه

تیم ملی وزنه‌برداری در آستانه قهرمانی در آسیا

با درخشش محمدرضا برابری و امتیازات با ارزشی که او و کیا قدمی در دسته 105 کیلوگرم به دست آوردند، تیم ملی وزنه‌برداری کشورمان در آستانه کسب عنوان قهرمانی چهل و ششمین دوره مسابقات وزنه‌برداری آسیا قرار گرفت.

تیم ملی وزنه‌برداری در آستانه قهرمانی در آسیا

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فدراسیون وزنه‌برداری، در پایان رقابت‌های دسته 105 کیلوگرم محمدرضا برابری، نماینده شایسته کشورمان ضمن کسب دو مدال طلا و یک برنز، 79 امتیاز برای تیم ملی ایران به دست آورد. کیا قدمی، دیگر نماینده کشورمان نیز که در این وزن چهارم شد و ایران را صاحب 65 امتیاز تیمی کرد. به این ترتیب جمع امتیازات ملی‌پوشان کشورمان در پایان رقابت‌های دسته 105 کیلوگرم به 372 امتیاز رسید.

 

پیش از این علی میری 21 امتیاز، سید ایوب موسوی 71 امتیاز، علی هاشمی 73 امتیاز و رضا بیرالوند 63 امتیاز برای تیم ملی کسب کرده بودند تا همه نگاه‌ها در ادامه رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی آسیا به بهادر مولایی و محسن بهرام‌زاده دوخته شود.

 

در حال حاضر چین با 506 امتیاز در صدر جدول رده‌بندی رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی آسیا قرار دارد و تیم ملی کشورمان برای قرار گرفتن در صدر جدول و کسب عنوان قهرمانی آسیا باید جمع امتیازات خودش را به 507 امتیاز برساند.

 

بدین ترتیب اگر بهادر مولایی و محسن بهرام‌زاده در رقابت‌های دسته فوق سنگین که از ساعت 15 و 30 دقیقه به وقت تهران در تاشکند ازبکستان برگزار می‌شود بتوانند 135 امتیاز کسب کنند، تیم ملی وزنه‌برداری کشورمان پس از 4 سال بار دیگر روی سکوی قهرمانی آسیا خواهد ایستاد.

 

برای کسب این امتیاز کافیست نمایندگان کشورمان در هر سه حرکت یکضرب، دوضرب و مجموع عناوین سوم و چهارم دسته فوق سنگین را به دست بیاورند تا تیم ملی وزنه‌برداری کشورمان با کسب 507 امتیاز قهرمان آسیا شود.

 

دیدگاه‌ها