کد خبر : 1321885 | 11 اردیبهشت 1395 ساعت 13:43 | 21.6K بازدید | 1 دیدگاه

باشگاه پرسپولیس با تقدیر از هواداران اعلام کرد؛

برای شادی هواداران با تمام وجود تلاش می‌کنیم

باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس با صدور بیانیه‌ای از هواداران پرسپولیس تقدیر و ابراز امیدواری کرد، با تلاش اعضای تیم و با وجود بعضی مسائل در جریان رقابت‌های لیگ، حمایت مثال زدنی آنها با کسب نتایج لازم در بازی‌های باقیمانده جبران شود.

برای شادی هواداران با تمام وجود تلاش می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در این بیانیه آمده است: هواداران پرسپولیس بار دیگر با حضور مثال‌زدنی، پرشور و شعور خود در ورزشگاه آزادی، به رغم پاره‌ای بی‌مهری‌ها، با 90 دقیقه تشویق بی‌امان دیگر، باعث افتخار و سربلندی پرسپولیس و مباهات فوتبال ایران شدند.

 

حضور گرم هواداران در تمام طول فصل کم نظیر، بلکه بی‌نظیر بوده است و جای بسی تقدیر و تشکر دارد. تردید نداریم که بهترین تقدیر از این محبت و تعصب بی‌پایان کسب نتایج در خور شأن نام پرسپولیس است. تمام همت و تلاش باشگاه و تیم، تحقق این هدف در دو بازی آینده خواهد بود تا با وجود پاره‌ای مسائل که در جریان مسابقات وجود دارد و در آخرین هفته بازی‌ها نیز شاهد آن بودیم، موجبات شادی و سرور هواداران فراهم آید.

 

شکی نیست که پرسپولیس بزرگ در دو بازی باقیمانده فصل نیز حمایت حداکثری خود را به رخ خواهند کشید و اراده و تصمیم راسخ اعضای تیم را نیز برای حضور هر چه بهتر در دو بازی آینده شاهد خواهیم بود.

 

اعضای کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس بی‌صبرانه در انتظار جبران نتیجه بازی قبل خود هستند و به یاری و خواست خدا این اراده و همت در سایه حمایت هواداران به نتیجه مطلوب منجر خواهد شد.

 

سرخپوشان چه در گفتگوهای رسمی و چه در صحبت‌های شخصی خود بر قول و قرارشان با کاپیتان فقید تیمشان و وعده‌ای که با هواداران داشتند تاکید داشته و آماده‌اند تا از تمام وجود خود مایه بگذارند.

 

امید است به یاری خدا و با حمایت هواداران، درایت کادر فنی و همت بازیکنان شاهد توفیق سرخپوشان در این بازی‌های باقیمانده باشیم.

 

دیدگاه‌ها