کد خبر : 1321888 | 11 اردیبهشت 1395 ساعت 14:02 | 9.2K بازدید | 0 دیدگاه

بوحمدان: یک جورهایی اتلتیکومادرید بودیم

مدافع نفت‌تهران می‌گوید با توجه به شرایط سختی که امسال این تیم داشت کسب سهمیه برایشان کمتر از قهرمانی نیست.

بوحمدان: یک جورهایی اتلتیکومادرید بودیم

بوحمدان در مورد پیروزی مقابل پرسپولیس به خبرنگار "ورزش سه" گفت:  بازی سختی بود می‌دانستیم که پرسپولیس شرایط خیلی خوبی دارد. این بازی به لحاظ فنی و تاکتیکی برای بازیکنان و کادرفنی ما خیلی سخت بود، مقابل صدهزار تماشاگر به میدان رفتیم. تنها راهی که می‌توانستیم پرسپولیس را ببریم این بود که بسته بازی کنیم. پرسپولیس تیمی است که در بازی‌های اخیر در 10 دقیقه ابتدایی گل زده بود، خدا را شکر توانستیم بسته بازی کنیم و راه نفوذ حریف را ببندیم و شمه‌هایی از تیم اتلتیکو را در آن بازی داشتیم نه راه مقابله با پرسپولیس این بود که بیشتر دفاعی بازی کنیم.


او در مورد حمایت خوب هواداران پرسپولیس از تیمشان ادامه داد: تماشاگران خیلی زیادی به استادیوم آمده بودند که تا دقیقه 90 تیمشان را حمایت می‌کردند. اما کادرفنی به خوبی برنامه‌ریزی و پرسپولیس را آنالیز کرده بود و لطف خدا بود که توانستیم پیروز شویم.


این بازیکن به مشکلاتی که نفت‌تهران دارد اشاره می‌کند و می‌گوید: ما دیگر آب از سرمان گذشته است و مشکلاتی که داریم فقط به خاطر آبروی فوتبال خودمان مصمم بودیم که پرسپولیس را ببریم و با تمام وجود بازی کنیم که خدا را شکر این کار را کردیم. با این شرایطی که داریم اگر سهمیه را بگیریم، کمتر از قهرمانی نیست با این امکانات مالی کار کردن خیلی سخت است.


بوحمدان در پایان درباره شادی بعد از گلشان با امیری افزود: ما چند سال پیش در تیم نفت‌مسجدسلیمان با هم هم‌تیمی بودیم و هر کدام از ما گل می‌زد خوشحالی خاصی انجام می‌دادیم و پیش از بازی هم قرار گذاشتیم من یا وحید گل زدیم شادی مخصوص به خودمان را انجام بدهیم که اصلا هم منظوری نداشتیم اگر هواداران پرسپولیس ناراحت شدند از آنها عذرخواهی می‌کنم.

 

دیدگاه‌ها