کد خبر : 1321889 | 11 اردیبهشت 1395 ساعت 14:02 | 12.5K بازدید | 0 دیدگاه

شاه‌علیدوست:

توی کورس نبودن اعصابمان را خرد می‌کند

هافبک باتجربه نارنجی‌پوشان می‌گوید اگر بدشانسی نمی‌آوردند الان خودشان نیز جزو تیم‌های مدعی بودند.

توی کورس نبودن اعصابمان را خرد می‌کند

روزبه شاه‌علیدوست درباره شکست‌شان مقابل استقلال به خبرنگار "ورزش سه" گفت: از قبل بازی می‌دانستیم که زیاد جایگاهمان در جدول تغییر نمی‌کند ولی برای تیم‌هایی مثل ما فقط 4 بازی یعنی 2 رفت‌وبرگشت با استقلال و پرسپولیس پخش مستقیم است به همین دلیل بچه‌های ما با انگیزه حاضر شدند. به دنبال این بودیم که ببریم و ناکامی گذشته را جبران و بتوانیم خودمان را ثابت کنیم. بردن تیم‌هایی مثل استقلال و پرسپولیس شیرینی و شادابی را به تیم برمی‌گرداند اما متاسفانه نشد.


او در مورد قضاوت داوری ادامه داد: راستش یک پنالتی به ضرر ما گرفت و ما اعتقادی نداشتیم. حالا درست است که ما جایگاهمان در جدول تغییر نمی‌کرد اما اگر غیر از این بود، پنالتی‌ که به ضرر ما گرفت شد می‌توانست آسیب‌های زیادی به ما برساند. امیدوارم داوران تمرکز بیشتری داشته باشند. خطاهایی که در وقت‌های اضافه اتفاق می‌افتد حالا داور یا می‌گیرد یا نمی‌گیرد نمی‌تواند خیلی از نمره داور کم کند اما گرفتن یا نگرفتن پنالتی موضوع مهمی است.


وقتی از بازیکن سایپا سوال شد چرا در حالی که داشتند خوب کار می‌کردند ناگهان نتوانستند نتیجه بگیرند و در کورس باقی بمانند پاسخ داد: واقعا نمی‌دانم. در حال حاضر تیم‌هایی که در کورس هستند دارند مقابل ما بازی می‌کنند در حالی که ما هم می‌توانستیم جزو آنها باشیم و بابت این قضیه افسوس می‌خوریم. نیم فصل ضعیف بودیم در حالی که در بازی‌هایی که نتیجه را واگذار کردیم خوب بودیم مثلا هر کس بازی با استقلال را دیده باشد، این موضوع را درک می‌کند و می‌توانستیم امتیازات لازم را بگیریم.  اما دچار بدشانسی شدیم درست مثل بازی با ملوان.


شاه‌علیدوست در پایان درباره دیدار با استقلال در هفته بیست‌ونهم از رقابت‌های لیگ‌برتر افزود: استقلال اهواز تیم قابل احترامی است که روی کاغذ هیچ شانسی برای ماندن در لیگ‌برتر ندارد آنها می‌آیند خودشان را ثابت کنند. درست است که آنها سقوط کرده‌اند اما جوان‌هایشان با ا نگیزه هستند تا خودشان را برای سال آینده ثابت کنند.

دیدگاه‌ها