کد خبر : 1321894 | 11 اردیبهشت 1395 ساعت 14:06 | 48.6K بازدید | 1 دیدگاه

دوست دارم ویسی جام بگیرد

حاتمی: برتری حنیف به من کله بزرگش است!

مهاجم تیم تراکتورسازی اعتقاد دارد تیمش برای کسب سهمیه آسیایی باید مقابل استقلال تهران به برتری برسد.

حاتمی: برتری حنیف به من کله بزرگش است!

فرزاد حاتمی در گفت و گو با "ورزش سه"، درباره پیروزی تیمش مقابل ملوان می گوید: با توجه به اینکه مقابل سیاه جامگان و صبا نتایج خوبی نگرفتیم، نیاز داشتیم یک برد خوب به دست آوریم. من فکر می کنم خستگی، باعث شده تیم ما نتواند فوتبال گذشته را بازی کند اما در بازی با ملوان توانستیم جبران کنیم و خوشحالم که 3 امتیاز را به دست آوردیم.


جوان 22 ساله نیستم که روحیه ام خراب شود


وی درباره عملکرد خوب خودش در بازی با ملوان(دو گل و یک پاس گل) بعد از انتقادهایی که از او شده بود، عنوان می کند: خداراشکر می کنم که توانستم نقش موثری داشته باشم. به هر حال در بازی های دیگر سایر بازیکنان گل زدند و پاس گل دادند و این بازی هم من. درباره انتقادها هم باید بگویم که من دیگر عادت کرده ام. جوان 22 ساله نیستم که روحیه ام با انتقادها خراب شود. انتقاد باید سازنده باشد اما گاهی اوقات مسائلی را مطرح می کنند که زیبنده نیست.


نظر منتقدان محترم اما تاثیرگذار بوده ام


مهاجم تراکتورسازی صحبت هایش را اینطور ادامه می دهد: من مدت ها است اخبار روزنامه ها و سایت ها را دنبال نمی کنم اما هرکسی که بازی های تراکتورسازی را دیده باشد، می فهمد در نتایج تیم اثرگذاری داشته ام. بعضی آدم ها هستند که به شکل دیگری فوتبال را نگاه می کنند که البته نظر همه برایم محترم است.


حسرت 5 امتیاز


حاتمی با اشاره به از دست رفتن شانس قهرمانی تراکتورسازی بیان می کند: متاسفانه ما در دو بازی 5 امتیاز از دست دادیم. مقابل صبا در دقیقه 88 گل خوردیم و بازی با سیاه جامگان هم هیج کس تصور نمی کرد ما بازنده باشیم. با این حال نهایت تلاشمان را می کنیم تا در دو بازی آینده بتوانیم 6 امتیاز بگیریم.


هواداران تنهایمان نگذارند


وی درباره عدم استقبال هواداران از بازی با ملوان تاکید می کند: تا حدی هوای تبریز بارانی بود اما امیدوارم در بازی های بعدی تیمشان راتنها نگذارند. بازی با استقلال برایمان اهمیت زیادی دارد و امیدوارم هواداران از تیم حمایت کنند تا نتیجه خوبی بگیریم.


برای سهمیه، استقلال را می بریم


مهاجم تراکتورسازی با اشاره به بازی با الهلال و استقلال می گوید: تیم ما خسته است و شرایط پروازی و سفرهای مداوم واقعا کارمان را سخت کرده است اما در دو بازی با الهلال و استقلال هرکاری می کنیم تا برنده از زمین خارج شویم. در لیگ اگر مقابل استقلال نتوانیم پیروز شویم، نفت تهران جایمان را در جدول می گیرد و ما به خاطر سهمیه آسیایی باید با تمام قوا جلوی این تیم قرار بگیریم.


عمران زاده متعصب ترین است


حاتمی درباره تقابل احتمالی اش با حنیف عمران زاده در بازی با استقلال خاطرنشان می کند: حنیف عمران زاده بازیکن غیرتی است. اومتعصب ترین بازیکن تیم استقلال است و مشکلاتی که برایش پیش آمد دلیل داشت. او بعد از باخت مقابل پرسپولیس ناراحت بود و از سوی دیگر فوت مهرداد اولادی نیز مزید بر علت شد تا روحیه اش از دست برود. حنیف واقعا جزو دفاع های خوب ایران است و خوشحالم که به تیم استقلال برخواهد گشت.


حنیف باید جراحی پلاستیک کند


وی در ادامه می گوید: با وجود شایستگی زیاد، عمران زاده نسبت به من هیچ برتری ندارد! فقط کله اش از من گنده تر است که قرار است جراحی پلاستیک انجام دهد و سرش را هم کوچک کند! برای اینکه ببینیم کدام مان بهتر ضربه سر می زنیم، باید دو هندوانه برداریم و بیندازیم بالا تا ببینیم چه کسی بهتر سر می زند!(باخنده)


دوست دارم ویسی جام بگیرد


حاتمی در پایان درباره اینکه دوست دارد چه تیمی قهرمان شود، می افزاید: من دوست دارم عبدالله ویسی جام بگیرد. برخی رسانه ها از قولم نوشته بودند دوست دارم استقلال خوزستان قهرمان شود. در حالی که من گفته بودم، دوست دارم عبدالله ویسی جام بگیرد.

دیدگاه‌ها