کد خبر : 1321899 | 11 اردیبهشت 1395 ساعت 14:15 | 35.9K بازدید | 21 دیدگاه

بیانیه عبدالله ویسی درباره شایعات اخیر

هرکجا باشم نماینده استان خوزستانم

مذاکره سرمربی استقلال‌خوزستان با تیم فوتبال سپاهان حرف‌وحدیث‌های زیادی را در رسانه‌ها به وجود آورده است تا جایی که عده‌ای مدعی شدند کار او در فاصله دو هفته مانده تا پایان لیگ غیرحرفه‌ای بوده است.

هرکجا باشم نماینده استان خوزستانم

این مساله با واکنش عبدالله ویسی روبه‌رو شد. او در بیانیه‌ای که در اختیار "ورزش سه" قرار داد نوشت:
«من به عنوان یک خوزستانی 7، 8 سال در تیم‌های استانم کار کرده‌ام و همانطور که قبلا گفتم دینم را به مردم خوب خوزستان ادا کرده‌ام. چه آن زمان که به عنوان کمک مربی تیم را قهرمان ایران کردیم، چه زمانی که سهمیه استان را در استقلال‌خوزستان حفظ کردم و چه حالا که به عنوان سرمربی این تیم شانس کسب سهمیه آسیای و حتی قهرمانی داریم. من هیچ منتی ندارم و افتخار می‌کنم که با تمام وجود چندین سال برای مردم خوزستان کار کرده‌ام چراکه خدمت به مردم این استان را وظیفه خودم می‌دانم.


من همیشه در دوران مربیگری‌ام به اهداف خودم و البته افتخارآفرینی برای مردم خوزستان فکر کرده‌ام و شاید حالا زمان آن باشد به عنوان یک خوزستانی در تیم دیگری برای مردم خوب خوزستان افتخار کسب کنم. این یک افتخار است که در حالی که فصل تمام نشده از 5، 6 تیم پیشنهاد دارم و فکر می‌کنم به جز من این یک افتخار برای شهرم است.


کسانی که می‌گویند مذاکره با باشگاه سپاهان باعث می‌شود که در دو هفته آخر تمرکزم به هم بخورد شیطنت می‌کنند چراکه پیشنهاد سپاهان مربوط به دو ماه پیش می‌شود و ما از آن تاریخ حتی یک شکست هم نداشته‌ایم. هواداران استقلال‌خوزستان مطمئن باشند همانطور که 28 هفته بالای جدول بوده‌ایم از این به بعد هم تنها برای قهرمانی تلاش می‌کنیم و تمام توانمان را می‌گذاریم.


من از اول هم گفته‌ام که اگر قرار است در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کنیم و حرفی برای گفتن داشته باشیم باید تیمی قوی برای سال دیگر ببندیم. اگر این اتفاق بیفتد صددرصد اولویت من استقلال‌خوزستان است اما اگر هم در این تیم نباشم بدون تردید تلاش می‌کنم نماینده شایسته‌ای برای استان خوزستان باشم.»

دیدگاه‌ها