کد خبر : 1321906 | 11 اردیبهشت 1395 ساعت 14:34 | 55.4K بازدید | 3 دیدگاه

رییس روبین کازان خواهان بازگشت آزمون شد

سردار شانس بازی در اروپا را از دست می‌دهد!

رئیس باشگاه روبین کازان به صورت رسمی خواهان بازگشت سردار آزمون قبل از آغاز فصل آینده لیگ برتر روسیه شد.

سردار شانس بازی در اروپا را از دست می‌دهد!

به گزارش"ورزش سه"، ایزور متسشین شهردار شهر کازان و رییس باشگاه روبین به صورت رسمی اعلام کرد تمایل داریم تا سردار آزمون را از تیم روستوف بازگردانیم.


سردار آزمون که سال 2013 به عقد قرارداد 4 ساله ای به تیم روبین کازان روسیه پیوست پس از جدایی قربان بردیف ترکمنستانی راهی تیم روستوف شد تا هم چنان شاگرد مربی مورد علاقه اش باشد. بردیف و آزمون در فصل اول حضور در روستوف موفق شدند تیمشان را از سقوط به دسته پایین تر نجات دهند و در چهار هفته به پایان فصل جاری لیگ برتر روسیه  نیز مدعی اصلی قهرمانی و حضور در لیگ قهرمانان اروپا هستند.


در صورتی که باشگاه روبین کازان تصمیم به بازگشت قطعی سردار آزمون بگیرد، ملی پوش ایرانی شانس حضور در فصل آتی لیگ قهرمانان اروپا یا یوفا را از دست خواهد داد.
طبق گزارش سایت روسی آزمون قبل از آغاز فصل جاری لیگ برتر روسیه قصد بازگشت به تیم روبین کازان را داشت، اما باشگاه روستوف بنا به درخواست قربان بردیف مدت زمان انتقال قرضی او را برای یک سال تمدید کرد.


مدت زمان انتقال قرضی آزمون قبل از آغاز تابستان سال جاری به پایان می رسد و با توجه به اظهار نظر رئیس باشگاه روبین کازان باید دوباره به تیم سابقش بازگردد.

دیدگاه‌ها