کد خبر : 1321911 | 11 اردیبهشت 1395 ساعت 14:44 | 6.3K بازدید | 0 دیدگاه

سیاه جامگان، ملوان و راه آهن؛

مدعیان سقوط به دسته اول چه تیم‌هایی هستند؟

در فاصله دو هفته مانده به پایان لیگ برتر، سه تیم در آستانه سقوط به لیگ دسته اول قرار دارند.

مدعیان سقوط به دسته اول چه تیم‌هایی هستند؟

به گزارش "ورزش سه"، سه تیم سیاه جامگان، ملوان و راه آهن سه تیمی هستند که در فاصله دو هفته مانده به پایان لیگ در آستانه سقوط به دسته پایین تر قرار دارند. این در حالی است که استقلال اهواز پیش از پایان لیگ سقوطش حتمی شده است و دو تیم دیگر نیز در پایان لیگ به دسته اول سقوط خواهند کرد که در ادامه برنامه بازی ها و شرایط تیم ها را بررسی خواهیم کرد.


* ملوان بندرانزلی؛ احمدزاده و شانس بالای بقا


ملوان که با مشکلات فراوانی فصل را دنبال می کند با برد شیرین برابر سایپا اکنون توانسته شانس بالایی برای خود قائل شود و در صورت کسب یک امتیاز از دو بازی باقیمانده در لیگ حفظ خواهد شد.
ملوان در دو بازی آینده به ترتیب برابر صبا در انزلی قرار خواهد گرفت و هفته پایانی در مشهد حضور خواهد داشت تا برابر سیاه جامگان دیدار کند.
ملوان در بازی رفت برابر صبا در قم یک بر صفر شکست خورد و برابر سیاه جامگان نیز در انزلی به تساوی بدون گل رسید.


* سیاه جامگان؛ امیدوار به دیدار پایانی


سیاه جامگان هفته آینده در اصفهان به مصاف ذوب خواهد رفت و در هفته پایانی در مشهد پذیرای ملوان بندرانزلی خواهد بود.
شاگردان فرهاد کاظمی در دیدار رفت برابر ذوب آهن یک بر صفر شکست خورد و برابر ملوان نیز به تساوی رسید.


* راه آهن؛ سقوط به شرط انحلال؟


راه آهن که یکی از پرسابقه ترین تیم های ایران محسوب می شوند در فصول اخیر با توجه به خصوصی سازی صورت گرفته، در نهایت اکنون گزینه اول سقوط محسوب می‌شود و دو جدال حیاتی برای بقا در پیش خواهد داشت و باید امیدوار به دیدارهای دو تیم ملوان و سیاه جامگان نیز باشد.
شاگردان توپولیدیس هفته آینده برابر سپاهانی قرار خواهند گرفت که با تغییرات روی نیمکت خود شرایط مثبتی به دست آورده است و در هفته پایانی نیز برابر پرسپولیس صف آرایی می کنند.
راه آهن که اکنون به عنوان پرسابقه ترین تیم ایران نزدیک ترین گزینه سقوط به حساب می آید در دور رفت برابر سپاهان به تساوی بدون گل رسید و مقابل پرسپولیس نیز با دو گل شکست خورد.
با توجه به اینکه سه تیم از لیگ برتر به دسته پایین تر سقوط می کنند به نظر می رسد شانس بقا در شرایط فعلی برای ملوان بیش از دو تیم دیگر باشد و سیاه جامگان در کنار راه آهن و استقلال اهواز فصل آینده را در لیگ آزادگان سپری خواهند کرد.

دیدگاه‌ها