کد خبر : 1321918 | 11 اردیبهشت 1395 ساعت 15:05 | 20.9K بازدید | 0 دیدگاه

حضور در رتبه پنجم با این همه مشکل معجزه است

مطهری: پاس ندادم ، فقط سر ساباندم !

پیشامدی که باید به حالش تاسف خورد اما آنها با تمام وجودشان قدم به میدان می‌گذارند.

مطهری: پاس ندادم ، فقط سر ساباندم !

ارسلان مطهری در مورد پیروزی 2 بر صفر مقابل پرسپولیس در مصاف حساس‌شان با این تیم به خبرنگار "ورزش سه" گفت: ما ضدفوتبال بازی نکردیم هر تیم برای هر بازی باید برنامه‌ای داشته باشد و ما نیز چند پلن را اجرا کردیم. در این بازی هم باز توسط غیبت بچه‌ها با این مشکلاتی که وجود دارد اصلا بهتر است راجع به آنها صحبت نکنم توانستیم پیروز شویم. با توجه به اینکه در بازی‌های قبل که روز بدمان بود این بازی را خوب کار کردیم و توانستیم از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم و سه امتیازش را بگیریم.


او در مورد حضور پرتعداد هواداران پرسپولیس در استادیوم ادامه داد: نکته جالب حضور پرشمار هواداران پرسپولیس بود که به ورزشگاه آمدند و بازی را گرم کردند و با اینکه طرفدار تیم حریف بودند ما هم لذت می‌بردیم و فکر می‌کنم بازی قشنگ دیدند.


این بازیکن در مورد صحبت‌های علی منصوریان قبل از این دیدار مبنی بر اینکه اجازه نمی‌دهد پرسپولیس برنده شود تا از آن طرف استقلال به قهرمانی نزدیکتر شود نظرش را اینگونه بیان کرد: خب چون علی آقا بازیکن استقلال بوده همیشه مورد تشویق هواداران این تیم بوده و خاطرات بسیار خوبی دارد. درباره مصاحبه علی آقا صحبتی نمی‌توانم بکنم ولی در کل هدف علی آقا و بچه‌های ما برای خودمان بازی کنیم تا جایگاهمان در جدول بهتر شود و بچه‌های ما خیلی انگیزه داشتند. خود مجموعه نفت فقط برای حفظ آبروی خودش دارد تلاش می‌کند وگرنه بقیه که باشگاه را به حال خودشان رها کرده‌اند. هیچ کس در باشگاه نیست خود من یکی، دو بار مراجعه کردم، هیچ کسی پاسخگو نبوده و فقط امیدواریم این دو بازی هم تمام شود و تکلیفمان روشن شود باور کنید دوست ندارم این حرف‌ها را بزنم ولی از کل مجموعه نفت گرفته از کادرپزشکی تا تدارکات واقعا دچار شرایطی شده‌اند که تاسف‌آور است.


وی که فصل پیش به دلیل گل‌هایی که در دقایق پایانی می‌زد در خیلی از بازی‌ها با وجود اینکه در دقایق کمی به میدان می‌آمد گلزنی می‌کرد به امیرارسلان دیروقت معروف بود، امسال هم چنین شرایطی را طی کرد و در بازی‌هایی که تنها چند دقیقه در زمین بود پاس گل داد یا گل زد این بازیکن در دیدار با پرسپولیس نیز به وحید امیری پاس گل داد که در این رابطه توضیح می‌دهد: همه این‌ها صلاحدید کادرفنی است و من نمی‌توانم دخالت کنم اما از زمانی که به زمین می‌آییم تمام تمرکزم را می‌گذارم تا بهترین عملکرد را داشته باشم حتی اگر یک دقیقه هم در زمین باشم با تمام وجود می‌دوم تا مثمرثمر باشم. هدفم این است که به تیم کمک کنم و فکر نمی‌کنم برای خودم بازی کنم یا از این حرف‌ها؛ درباره پاس گل هم باید بگویم کار اصلی را وحید کرد و من فقط یک سر ساباندم. وحید با آن تکنیکی که داشت گل اول را زد.


هنگامی که از مهاجم نفتی‌ها سوال شد می‌توانند امسال سهمیه آسیای را کسب کنند یا خیر پاسخ داد: اصلا نمی‌توانیم قولی بابت کسب سهمیه بدهیم زیرا وضعیت باشگاه روی هواست و اصلا مشخص نیست. ما تمام تلاشمان را می‌کنیم که 6 امتیاز این دو بازی را بگیریم و بعد از آن هرچه خدا بخواهد پیش می‌رود. با جان و دل کار می‌کنیم تا بهترین نتیجه را بگیریم. خیلی کم پیدا می‌شود که باشگاهی مشکل داشته باشد اما در رده پنجم حضور داشته باشد.


مطهری در پایان افزود: تشکر ویژه از هواداران استقلال و پرسپولیس دارم. حرف کل بازیکنان لیگ‌برتر و فوتبالیست‌های ایرانی است که به ورزشگاه بیایند و به فوتبالیست‌ها انگیزه بدهند. خوشحال می‌شویم وقتی می‌بینیم هواداران پشت تیم‌هایشان هستند هر تیمی که هوادار دارد به طبع بازی آن خوب خیلی زیبا می‌شود از آن طرف هم فوتبال خیلی پیشرفت می‌کند.

دیدگاه‌ها