کد خبر : 1321919 | 11 اردیبهشت 1395 ساعت 14:50 | 91.5K بازدید | 19 دیدگاه

حمله تند مدیرعامل سایپا به مجید جلالی:

با چه شاخصی معلم و مرد اخلاق شدی ؟

بیت‌الله رضایی مدیرعامل تیم سایپا که امروز مهمان تلفنی یکی از برنامه‌های ورزشی رادیو بود راجع به حواشی اخیر و شایعات مربوط به برکناری مجید جلالی به گفتگو پرداخت.

با چه شاخصی معلم  و مرد اخلاق شدی ؟

به گزارش "ورزش سه"، رضایی در رابطه با داغ‌ترین خبر حول این تیم یعنی برکناری مجید جلالی به اظهارنظر پرداخت.


در رسانه ها به حواشی دامن زده می شود
من در ابتدا بگویم که متاسفانه یکی از مشکلات ما دامن زدن به برخی مسائل حاشیه‌ای در خبرگزاری‌ها و سایت‌های مختلف و در مجموع رسانه‌هاست. تیم ما 7 هفته نتیجه نگرفت اما در هیچ یک از این رسانه‌ها کارشناسی نیامد بگوید این تیم چرا نتیجه نمی‌گیرد. اینکه این تیم نتیجه نمی‌گیرد مشکل مالی است؟ مشکل خدمات و امکانات است؟ مشکل فنی است؟ یا هر مساله دیگر.


اگر مدیرعامل حمایت نکند همه جا گفته می شود
شما شک نکنید اگر در این میان مدیرعامل این تیم از نظر مالی و امکانات تیم را تامین نمی‌کرد، همه می‌آمدند و می‌گفتند تیم نتیجه می‌گیرد ولی از نظر پشتیبانی و مالی حمایت نمی‌شود. اما وقتی برعکس آن شد هیچ کس نیامد بگوید این تیم چرا نتیجه نمی‌گیرد.


شاخصه اخلاقی چه بود شما معلم شدید؟
آن موقع که به ایشان لقب معلم اخلاق را دادند شاخصه‌های اخلاقی چه بوده است؟ یا اینکه می‌گفتند معلم چه تعریفی از یک معلم داشتند؟ بعد از بازی برابر استقلال که آقای جلالی شاخصه‌های مدیریتی و مسائل حاکم بر تیم حتی مدیریت گروه سایپا را نیز زیر سوال برد، من به ایشان گفتم شما که معروف به معلم اخلاق هستید آن روزی که با ما قرارداد بستید به مبلغ یک میلیارد و 200 میلیون تومان و عنوان کردید باید یک پکیج به من بدهید، نمی‌دانستید مدیرعامل این تیم شاخصه مدیریتی ندارد؟


امکانات نداشتیم چرا قرارداد بستید؟
به چه دلیل قرارداد خود را امضا کردید؟ آن موقع نمی‌دانستید که این باشگاه امکانات ندارد؟ زمانی که می‌گویید اگر لباسم سفید بود می‌بردم و یا اگر برق نمی‌رفت ما پیروز می‌شدیم. اگر امکانات اینگونه نبود ما بالای جدول بودیم، باید به این هم فکر کنید که در مقابل تیم سیاه‌جامگان  ده نفره که اتفاقا بازیکن ستاره‌ای هم نداشت، ما در دقیقه 93 به تساوی رسیدیم.


ما اولین باشگاهی هستیم که از گذشته بدهی نداریم
ما که به این حرف‌ها کاری نداشتیم، سایپایی که بی‌حاشیه به کار خود می‌پردازد، به این حرف‌ها فکر نمی‌کند. جا دارد من از مدیرعامل گروه تشکر کنم چراکه خدمات زیادی به این تیم ارائه کرده است، ما اولین باشگاهی هستیم که از فصل گذشته به بازیکنان این تیم بدهکار نیستیم.


14 ماه مدیریت من و 10 سال مربیگری ایشان
14 ماه مدیرعاملی من را بگذارند یک طرف و 10 سال مربیگری آقای جلالی را هم در طرف دیگر؛ حالا بیایند نظرسنجی کنند ببینند کدام بیشتر رای می‌آورد. ببینند ایشان در 10 سال چکاری کرده و ما در این 14 ماه چه خدماتی ارائه کردیم. من از برنامه‌های ورزشی رادیو و تلویزیون خواهش می‌کنم این کار را بکند تا برای همه مشخص شود نظر مردم چیست؟


ما مشکل داریم چرا می اندازیم گردن فوتبال
اگر ما مشکل داریم چرا می‌اندازیم گردن فوتبال، می‌گوییم این ورزش چنین است و چنان است اما مشکلات از خودمان شروع می‌شود. ایشان بیایند بگوید چرا مبلغی که پارسال گرفته اکنون دو برابر قرارداد بسته تیمی که آقای فیرات بسته بود، به مقام هفتم رسید اما تیمی که آقای جلالی بست الان در مقام  دهم جدول ایستاده است.


عملکرد من را از سرمربیان لیگ بپرسید
در هر صورت ما به دنبال آرامش و نتیجه‌گیری تیم هستیم، از پرسنل سایپا عذر می‌خواهیم که نتوانستیم نتیجه بگیریم اگر مشکل از من بوده من می‌روم اما شما بیایید و از سرمربیان 15 تیم لیگ‌برتر بپرسید عملکرد بیت‌الله رضایی مدیرعامل سایپا در این مدت چگونه بوده تا آقای جلالی بدانند که شاخصه‌ها چیست؟ اینکه ایشان در فاصله دو بازی مانده تا پایان فصل بیایند حاشیه‌سازی کنند و بگویند تیم‌مان شاخصه‌های مدیریتی ندارد، نتایج ضعیف ما را پوشش نمی‌دهد.


مگر نگفته بودید 14 امتیاز می گیری؟ چرا 1 امتیاز؟
قبل از بازی با صبا، ما نشستی با کادرفنی داشتیم به همراه اعضای هیات مدیره، دوستان کادرفنی آمدند و گفتند 6 بازی باقیمانده که می‌شود 18 امتیاز که ما 14 امتیاز آن را به شما خواهیم داد. به دلیل اینکه پیش از این دوستان پیشنهاد داده بودند آقای جلالی برکنار شود ولی من مخالفت کرده بودم گفتم بگذارید بماند تا بعدها حرف در نیاید که ایشان به مانند فولاد و تراکتورسازی نگویند که نگذاشتند به کارم برسم. گفتم بگذارید تا آخرش برویم تا ببینیم چه می‌شود. بگذارید نقطه ضعف از مدیریت نباشد اما متاسفانه این هم عملی نشد.


قرار بود خودشان کناره گیری کنند
از 14 امتیازی که قرار بود به ما بدهند تاکنون یک امتیاز گرفته‌ایم، در آن جلسه قرار شد اگر نتوانند خودشان کناره‌گیری کنند که این اتفاق نیفتاد. مدیریت یک باشگاه هیچ وقت نمی‌تواند بگوید از نظر فنی چه اتفاقی در مستطیل سبز بیافتد. من از نظر اجرایی و ستادی و مالی باید در اختیار باشگاه باشم. ایشان باید بیاید و بگوید چرا ما نتوانستیم در مقابل سیاه‌جامگان ده نفره تا دقیقه 93 نه تنها پیروز شویم که حتی به تساوی برسیم.


هر روز یک بهانه می گیرند
یک روز داور، یک روز جو، یک روز کاپیتان، یک روز مدیرعامل، در مقابل ملوان هم دیدیم حرف و حدیث‌های دیگری به وجود آمد. ایشان آمده است و می‌گوید کاپیتان تیم را می‌خواهیم  جایگزین وی کنیم، بیاید بگوید کی این اتفاق افتاد. ایشان کاپیتان را بیاورد و بگوید چه کسی پیشنهاد داده است.

دیدگاه‌ها