کد خبر : 1321925 | 11 اردیبهشت 1395 ساعت 15:26 | 5K بازدید | 0 دیدگاه

نارضایتی از نحوه اداره فوتبال تهران

مدیرکل اداره کل ورزش وجوانان استان تهران، از عملکرد هیات فوتبال این استان اظهار نارضایتی کرد.

نارضایتی از نحوه اداره فوتبال تهران

به گزارش "ورزش سه"، حمیدرضا گرشاسبی با اشاره به اینکه ملاک ما ارزیابی عملکرد است، گفت: هیات فوتبال استان تهران عملکرد خوبی نداشته و ندارد و بیشتر پیشکسوتان، قهرمانان، تیم ها و مدیران نارضایتی خود را مرتب اعلام می‌کنند. وی افزود: چند بار تذکر داده‌ایم ولی متأسفانه اقدامی نشده است. پیکره فوتبال تهران روزمرگی فرا گرفته و شاهد برنامه ای که توسعه و ارتقایی داشته باشد، نبوده‌ایم. گرشاسبی تاکید کرد: طبق آمار فوتبالیست های تهرانی را کمتر در لیگ‌های کشور به درستی خواهید دید. متاسفانه در این قضایا عقب هستیم.

وی ادامه داد: متاسفانه درباره لیگ‌ها، دربی‌ها و مسابقات بین‌المللی که تهران برگزار می‌شود روی این استان قلم کشیده اند که به ضرر خود فدراسیون هم هست و درنهایت به ورزش کشور آسیب می‌رساند. اگر تهران جان نگیرد، ورزش استان‌های دیگر هم جان نخواهد گرفت.

مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران تاکید کرد: تیم ها و ورزشکاران استان‌های مختلف دوست دارند با استان تهران مبارزه کنند. پس هر وقت تهران بالا باشد،استان‌ها هم خودشان را بالا می‌کشند و اگر پایین باشد، پایین می‌آیند. حمیدرضاگرشاسبی خاطرنشان ساخت: ورزشکاران استانی که ورزشکاران تهران را شکست می دهند به استانداری، مقامات گزارش می دهند و بنرمی زنند یکی از تلاش های ویژه ما این است که اعتبار، جایگاه و سطح ورزش تهران را در همه فدراسیون‌ها ارتقا دهیم.

دیدگاه‌ها