کد خبر : 1321932 | 11 اردیبهشت 1395 ساعت 15:56 | 14.4K بازدید | 0 دیدگاه

هواداران در بازی با تراکتور به استادیوم بیایند

صالح: دو پیروزی بعد از دربی هنر است

مربی استقلال اعتقاد دارد نتایج خوب این تیم بعد از دربی هنر مجموعه استقلال را نشان می‌دهد.

صالح: دو پیروزی بعد از دربی هنر است

مجید صالح در این‌باره به "ورزش سه" می‌گوید: بازیکنان ما واقعا فشار زیادی را تحمل کردند و شما دیدید که چقدر رسانه‌ها به تیم ما حمله کردند و بازیکنان ما را زیرسوال بردند. در این شرایط واقعا کار سخت است و شما دیدید که ما در دو بازی بعدی توانستیم پیروز شویم.


او ادامه داد: وقتی تیمی در بازی با فولاد در 10 دقیقه اول دو گل می‌زند، در نیمه اول 3 گل و در نیمه دوم موقعیت‌های زیادی را خلق می‌کند، به هر حال این هنر سرمربی، کادرفنی و مدیران باشگاه را نشان می‌دهد که ما توانستیم خیلی زود از این شرایط خارج شویم.


دستیار اول پرویز مظلومی در مورد شانس قهرمانی تیمش هم می‌گوید: به هر حال شانس ما بسیار زیاد است همانطور که شانس پرسپولیس و استقلال‌خوزستان هم زیاد است. ما نباید به پشت سرمان نگاه کنیم و تمام تمرکزمان باید روی بازی‌های خودمان باشد تا ان‎شاءالله بتوانیم در پایان فصل قهرمان شویم.


صالح در پایان گفت: من باز هم بابت نتیجه دربی از هواداران عذر می‌خواهم و این دو پیروزی نوش جانشان. امیدوارم از این پیروزی خوشحال باشند و توانسته باشیم گوشه‌ای از ناراحتی آنها را در دربی جبران کنیم. البته آنها باید در بازی با تراکتور هم بیایند و استادیوم را پر کنند تا ان‎شاءالله در پایان فصل با قهرمانی یک هدیه خوب به آنها بدهیم.

دیدگاه‌ها