کد خبر : 1321935 | 11 اردیبهشت 1395 ساعت 15:22 | 30.5K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش روز:

بتیس-بارسلونا، بازگشت کابوس 9 ساله؟

بارسلونا در یکی از سه فینال باقیمانده خود تا انتهای لالیگا امشب در زمین بتیس به میدان خواهد رفت؛ در حالیکه کابوسی 9 ساله همراه این تیم است.

بتیس-بارسلونا، بازگشت کابوس 9 ساله؟

به گزارش "ورزش سه"، رئال بتیس از جمله تیم هایی است که هر از چند گاهی برای بارسلونا دردسرهای بزرگی را ایجاد می کند. کافی است به 9 سال پیش، هفته 34 لالیگا در تاریخ 13 می 2007 برگردیم تا ببینیم بارسلونا چه تاوان سختی بخاطر تساوی خانگی مقابل بتیس پس داد.

 

 

بارسا صدرنشین لالیگا بود و در نوکمپ میزبان بتیس. آبی اناری ها با پنالتی دقیقه 5 رونالدینیو پیش افتادند و این نتیجه تا دقیقه 89 پابرجا بود تا اینکه روی یک غافلگیری، رافائل سوبیس که اکنون برای تیگرس مکزیک بازی می کند، موفق شد دروازه بارسا را باز کند. آسونسائو ضربه آزاد را در میان غفلت بارسایی ها خیلی سریع به سوبیس پاس داد و او نیز ویکتور والدس را مغلوب کرد تا در آخرین دقیقه بازی، دو امتیاز حساس از کف بارسا بیرون برود. در سوی دیگر رئال که در خانه 3-1 از اسپانیول عقب بود، موفق شد 4-3 پیروز شده و از لحاظ امتیازی با بارسلونا برابر شود. رئالی ها به دلیل کسب نتایج بهتر در بازی های رودررو به صدر جدول رفتند.

 

در هفته 37، رئال در زمین ساراگوسا به تساوی 2-2 دست یافت اما بارسلونا که 2-1 در نوکمپ از اسپانیول پیش بود، نتوانست این برتری را حفظ کند و با گل دقیقه 90 تامودو، بازی برده را از دست داد تا رئال صدرنشینی خود را حفظ کرده و در هفته پایان با برتری 3-1 بر مایورکا قهرمان شود. لالیگای فصل 2006-2007 به دلیل همان گل معروف تامودو، به لالیگای تامودازو معروف شد.

 

حال تاریخ یک بار دیگر برای بارسلونا در حال تکرار شدن است. آبی اناری های صدرنشین، با اتلتیکو از لحاظ امتیازی برابرند و یک امتیاز از رئال بیشتر دارند. بارسا پس از بازی با بتیس، هفته بعد میزبان اسپانیول خواهد بود. باید دید شاگردان انریکه از اتفاق تلخ 9 سال پیش عبرت گرفته اند یا اینکه حادثه 2007 امشب نیز تکرار خواهد شد.

دیدگاه‌ها