کد خبر : 1321966 | 11 اردیبهشت 1395 ساعت 17:45 | 237.2K بازدید | 40 دیدگاه

کنایه تند بختیار رحمانی به پرسپولیسی‌ها (عکس)

تقابل این هفته استقلال و تراکتورسازی اینبار برای بختیار رحمانی دردسرساز شده است و او مورد هجوم هواداران پرسپولیس قرار گرفته است.

به گزارش "ورزش سه"، هافبک تراکتورسازی که با پایان خدمت سربازی اش مورد توجه استقلال نیز قرار گرفته، این هفته باید در دیداری حساس مقابل آبی پوشان قرار گیرد. این مساله باعث شده تا اتفاقی مشابه هفته گذشته و علیرضا بیرانوند برای این بازیکن به وجود آید و هواداران پرسپولیس اینبار به صفحه او هجوم آورند و البته برخی ها نیز با کامنت های عجیب و غریب خود او را مورد لطف قرار دهند.


فحاشی برخی هواداران باعث موضع بختیار رحمانی در این باره شد و او در صفحه شخصی اش به این مساله واکنش نشان داد و نوشت: بعضی ها خیلی حرف می زنند. مهم نیست درباره ی چی؛ آنها درباره ی همه چیز حرف می زنند. تمام خاطره هایی که مردم از آنها دارند، برمی گردد به یکی از وقتهایی که مشغول حرف زدن بوده اند. تصویر ذهنی مردم از این جور آدم ها، تصویر صامتی نیست؛ همیشه، بلااستثنا، آنها را در حال حرف زدن و اظهارنظر و از اینجا و آنجا و هر جا گفتن، به یاد می آورند. من به ياد نميارم يك سری افراد تا حالا واسه من كامنتی گذاشته باشن ولي حالا اومدن هرچي لايق خودشون و خانوادشون هست ميگن. واقعا متأسفم.


وی در پایان این متن کنایه تندی نیز نصیب پرسپولیسی ها کرده و نوشته: تو زندگيم به هيچ كسي و هيچ چيزي نياز نداشتم. و نخواهم داشت. فوتبال چيزی نيست تا كسی غيرت و ناموسش رو بفروشه واسش، اين جامی كه شماها واسش سرو كله می‌شكنيد من تو سن ٢٢ سالگی بردم بالای سرم.

 

 

دیدگاه‌ها