کد خبر : 1321990 | 11 اردیبهشت 1395 ساعت 19:21 | 194.4K بازدید | 1 دیدگاه

این خبرسازی ناجوانمردانه را تمام کنید

برانکو: نمی توانید ما را نابود کنید

برانکو بار دیگر نسبت به انتشار لیستی مبنی بر نفرات مدنظر این باشگاه برای جدایی و جذب موضع گرفت و آن را یک حرکت زشت و دور از کار حرفه ای خواند.

برانکو: نمی توانید ما را نابود کنید

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که در فاصله دو هفته مانده به پایان لیگ، برانکو ایوانکوویچ به دنبال برقراری آرامش در تیمش است، انتشار برخی شایعات از سوی او مبنی بر لیست نقل و انتقالاتی این باشگاه موجب ناراحتی این مرد کروات شده است.


برانکو که در گذشته نیز اعتراض خود را نسبت به این حرکت اعلام کرده بود در گفتگو با خبرنگار ما گفت: متاسفانه امروز مطلع شدم مجددا شایعه ای دروغ از همان منبع قبلی درباره لیست ورودی و خروجی پرسپولیس منتشر شده است. سوال من این است که آیا فقط پرسپولیس لیست ورود و خروج دارد یا رقبای ما هم نیز قرار است در انتهای فصل بازیکنان جدیدی به تیم شان اضافه کنند؟ اگر پاسخ مثبت است چرا فقط درباره پرسپولیس این بحث شکل گرفته است؟


وی ادامه داد: این مساله باعث شک و شبهه من می شود. به خصوص اینکه این روزها موضوعات مهمتری برای نوشتن وجود دارند. به طور مثال چرا درباره گل های شگفت انگیز به ثمر رسیده در یکی از بازی ها چیزی نوشته نمی شود؟  من فکر می کنم هدف این اخبار به هم زدن تمرکز پرسپولیس است. البته من خیلی به این اخبار توجه نمی کنم و قطعا بازیکنانم نیز تحت تاثیر این شایعات قرار نخواهند گرفت. اگر قرار به نابود شدن ما بود مقاطع مهمتری در فصل بودند که ما از پا در می آمدیم اما این اتفاق با اتحاد بین ما رخ نداد.


سرمربی پرسپولیس می گوید: پرسپولیس باشگاه بزرگی است و اخبار آن به طور طبیعی از سوی رسانه ها مورد توجه قرار می گیرد اما آنچه که در موردش صحبت کرده اند دروغ بزرگی است که احتمالا نیت پلیدی پشت آن قرار دارد. اگرچه من فکر می کنم این چیزها جزو نمک کار ماست. اما اگر قرار باشد این چیزها تیم ما مورد هدف قرار دهد هم من و هم باشگاه با آن مقابله می کنیم. به نظر شما آیا من نمی دانم الان و در این مقطع حساس فصل زمان خوبی برای بحث بازیکنان ورودی و خروجی نیست؟ مگر پرسپولیس در نیم فصل چقدر تغییر داشت؟ ما یک مجموعه  متحد، کامل و به هم پیوسته هستیم و من به انرژی و حضور تک تک بازیکنانم احتیاج دارم. حتی آنهایی که فکر می کنید در نقشه های من جایی ندارند.


برانکو در پایان گفت: باز هم تاکید می کنم موفقیت پرسپولیس تا به اینجا کار با کمک تمام اعضای باشگاه رقم خورده و استفاده از کلماتی مثل بازیکنان مازاد و... توهین به زحماتی است که همه ما در کنار هم کشیده ایم.

امیدوارم این دوستان درخواست دوستانه من و پرسپولیسی ها قبول کنند و دست از شایعه سازی بردارند. من در تمام این مدت رابطه خوبی با مطبوعات داشته ام و انتظارم احترام متقابل است .

دیدگاه‌ها