کد خبر : 1321997 | 11 اردیبهشت 1395 ساعت 19:50 | 3.9K بازدید | 0 دیدگاه

توقف شاگردان پپ در سد گلادباخ

بایرن 1-1 گلادباخ؛ جشن قهرمانی به تعویق افتاد

بایرن مونیخ با تساوی 1-1 مقابل مونشن گلادباخ نتوانست در این هفته عنوان قهرمانی خود را جشن بگیرد.

بایرن 1-1 گلادباخ؛ جشن قهرمانی به تعویق افتاد

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ برای قطعی کردن عنوان قهرمانی خود در رقابت های بوندس لیگا در آلیانز آره نا به مصاف گلادباخ رفت.

 

بازی مطابق انتظار با برتری شاگردان گواردیولا آغاز شد و آن ها خیلی زود توانستند دروازه حریف خود را باز کنند. در دقیقه 6 کرنر ارسالی کیمیچ به زیبایی به توماس مولر درون محوطه جریمه رسید تا این مهاجم آلمانی با ضربه خود خیلی زود تیمش را از حریف سخت کوش خود پیش بیندازد.

 

پس از این گل مونیخی ها که به خواسته خود رسیده بودند ترجیح دادند ادامه نیمه اول را با حفظ توپ تحت کنترل و اختیار خود داشته باشند. بازیکنان مونشن گلادباخ نیز که در مالکیت توپ ناکام بودند هیچ گاه نتوانستند خطر جدی را روی دروازه بایرنی ها پایه ریزی کنند.

 

در دقیقه 31 کینگزلی کومان، هافبک فرانسوی بایرن مونیخ، در موقعیت ایده ال برای شوت زنی قرار گرفت اما مدافعان گلادباخ در آخرین لحظات موفق شدند توپ او را با تکلی زیبا دفع کنند.

 

در ادامه اتفاق خاصی رخ نداد تا نیمه اول کم حاثه دیدار بایرن مونیخ و گلادباخ با همان تک گل زودهنگام مولر به سود بایرن خاتمه یابد.

 

نیمه دوم اما بسیار متفاوت آغاز شد. بازیکنان گلادباخ که چیزی برای از دست دادن نداشتند از همان ابتدا بسیار با انگیزه نشان دادند. در دقیقه 56 ژاکا می توانست با ضربه ای از راه دور دروازه بایرن را باز کند اما توپ او با بدشانسی از کنار دروازه به بیرون رفت.

 

حملات گلادباخی ها ادامه پیدا کرد و آن ها سرانجام در دقیقه 71 توانستند دروازه نویر را باز کنند. آندره هان با حرکت تماشایی خود و جا گذاشتن مهدی بن عطیه، مدافع بایرن مونیخ، توانست با ضربه تمام کننده اش حساب کار را 1-1 مساوی کند.

 

پس از این گل حملات بایرنی ها افزایش یافت. در دقیقه 74 برنات می توانست با شلیک خود کار را بار دیگر به سود بایرن تغییر دهد اما ضربه او با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت.

 

در نهایت تلاش بایرنی ها در ادامه دیدار نیز ثمری نداشت تا این تیم با قبول تساوی 1-1 مقابل گلادباخ، قهرمانی اش را در رقابت های بوندس لیگا یک هفته به تعویق بیندازد.

دیدگاه‌ها