کد خبر : 1322014 | 11 اردیبهشت 1395 ساعت 20:38 | 11.5K بازدید | 0 دیدگاه

متاسفم برای کسانی که می‌خواستند فولاد سقوط کند

اسکوچیچ: همه حاشیه‌سازان را می‌شناسیم

دراگان اسکوچیچ درباره بازی تیمش و پیروزی در دیدار بیست‌وهشتم می‌گوید از بازی بازیکنانم راضی نیستم اما کسب 3 امتیاز من را خوشحال کرد.

اسکوچیچ: همه حاشیه‌سازان را می‌شناسیم

 به گزارش "ورزش سه"، دراگان اسکوچیچ در نشست مطبوعاتی پس از بازی تیمش در برابر استقلال اهواز گفت: از برد در این بازی راضی هستم هر چند که از بعضی لحظات بازی ابراز خوشحالی نمی‌کنم. متاسفانه بعضی از بچه‌های ما بازی را عصبی شروع کردند. از طرفی حواشی هم روی تیم ما تاثیر داشت. شما می‌دانید این هفته خیلی‌ها از صحبت‌های من استفاده کردند در حالی که در نیم فصل دوم فولاد عالی کار کرد. در مجموع از بازی راضی نبودم اما از کسب 3 امتیاز چرا، امیدوارم در 2 بازی آینده هم این اتفاق رخ بدهد.


او ادامه داد: بازیکنان من هیچ وقت تیم مقابلشان را دست کم نمی‌گیرند ما می‌دانستیم که پشت مسائلی که علیه تیم ایجاد می‌کردند چه کسانی هستند. اما مشکل ما این بود که حواشی زیادی داشتیم.


دراگان ادامه داد: جایگاه فولاد خیلی مطمئن است و من تاسف می‌خورم به حال کسانی که می‌خواستند این تیم به لیگ پایین‌تر سقوط کند اما آنها باید بالاخره دست از این کارها بردارند و به هواداری این تیم بپردازند.


سرمربی فولادی‌ها در پاسخ به این سوال که بختیاری‌زاده گفته است او در فولاد به بن‌بست تاکتیکی رسیده گفت: من به همکارهایم احترام می‌گذارم اما رزومه ما نشان می‌دهد که کجای کار هستیم در مربیگری یک اصل است که ما نباید درباره همکارانمان حرف بزنیم حتی اگر مربی بهتری باشیم. در این‌باره هم آقای بختیاری‌زاده می‌تواند سوابق من را مطالعه کند.

دیدگاه‌ها