کد خبر : 1322100 | 12 اردیبهشت 1395 ساعت 08:39 | 2.6K بازدید | 0 دیدگاه

مهمتر از مسئله فشنگ، مشکل مالی داریم

هاشمی: در عملکرد ورزشکاران افتی نمی‌بینم

رئیس فدراسیون تیراندازی گفت: نمی‌توان همیشه انتظار داشت ورزشکار در اوج باشد، احمدی توانمندی خاصی دارد و درخشش خود را به موقع نشان می‌دهد.

هاشمی: در عملکرد ورزشکاران افتی نمی‌بینم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، سیدمهدی هاشمی درباره نتایج ملی‌پوشان در کاپ جهانی برزیل، اظهار داشت: من در عملکرد ورزشکاران ایران افت خاصی را نمی‌بینم، اما هر ورزشکاری تکنیک خاص خود را دارد. با توجه به شرایط مسابقه و محیطی نمی‌توانیم انتظار داشته باشیم یک ورزشکار همیشه در نقطه اوج باشد.

 

وی درباره نتیجه الهه احمدی و عدم حضورش در فینال، تصریح کرد: احمدی در زمان خودش درخشش خود را داشته و خواهد داشت. این مسابقه هم یک رقابت آزمایشی بود. احمدی توانمندی خاص خودش را دارد و به موقع آن را نشان می‌دهد. ورزشکاران ما پتانسل بالایی دارند و امیدوارم همه بتوانند نتایج خوبی در ریو بگیرند.

 

رئیس فدراسیون تیراندازی در ادامه با اشاره به مشکلات مالی فدراسیون خاطرنشان کرد: ما مدت‌هاست با این مشکل دست و پنجه نرم می‌کنیم. با این مشکلات کارها پیش رفته، اما باید این روند بهبود پیدا کند تا ما نتیجه لازم را بگیریم.

 

هاشمی با بیان اینکه مشکل وارد کردن فشنگ هنوز حل نشده، یادآور شد: ما همچنان مثل سابق درگیر هستیم و تحریم‌ها حل نشده است، اما مهمتر از مشکل فشنگ، مشکل ارزی داریم.

 

وی درباره اظهارات مربی تپانچه درباره مشکلات مالی در برزیل و اینکه گفته شده به دلیل دیر ارسال شدن فرم‌ها، سلاح‌ها در امارات توقیف شده، گفت: زمانی که بلیت‌ها برای برزیل گرفته شد، 48 سال قبل از پرواز بود، اما قبل از آن تایید نهایی را از هواپیمایی امارات گرفته بودیم.

 

رئیس فدراسیون تیراندازی درباره اینکه گفته شده فرم‌ها به اسم اینانلو پر شده به همین دلیل سلاح‌های تپانچه توقیف شد، اظهار داشت: اولین بار نیست که از هواپیمایی امارات استفاده می‌کنیم، ما به خاطر تجربه‌ای که داشتیم تا تایید نهایی را نگرفتیم کارها را انجام ندادیم. مشکل از هواپیمایی امارات است به همین دلیل از ما عذرخواهی کردند.

دیدگاه‌ها