کد خبر : 1322112 | 12 اردیبهشت 1395 ساعت 09:58 | 8.9K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی منچستریونایتد - لسترسیتی

دو تیم منچستریونایتد و لسترسیتی،‌ امروز در ورزشگاه اولدترافورد شهر منچستر به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی منچستریونایتد - لسترسیتی

به گزارش "ورزش سه"،‌لستر در صورت کسب پیروزی قهرمان لیگ برتر خواهد شد و سعی یونایتد بر آن است که در خانه آنها این تیم به قهرمانی نرسد.


منچستریونایتد


شاگردان لوئیس فان خال در حال حاضر با انجام 34 بازی و کسب 59 امتیاز در رده ی ششم جدول قرار دارند و با یک بازی کمتر نسبت به منچسترسیتی در فاصله 5 امتیازی این تیم قرار گرفته اند که می‌خواهند این فاصله را کاهش داده و سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کنند. حال آنها امروز مقابل صدرنشین لیگ قرار خواهند گرفت و کار سختی را پیش رو خواهند داشت ولی  زیرا لستر به شدت به دنبال تثبیت قهرمانی اش است و در فرم خوبی نیز قرار دارد. حال باید دید شاگردان فان‌خال در خانه به چه نتیجه ای دست پیدا می‌کنند.


لسترسیتی


لسترسیتی با کسب 76 امتیاز از 35 بازی در صدر جدول لیگ برتر قرار گرفته است. آنها در 5 بازی اخیر خود،‌ 4 پیروزی و 1 تساوی کسب کرده اند و در فرم بسیار خوبی قرار دارند. لستر با کسب یک پیروزی قهرمانی اش را مسجل می‌کند و یک معجزه را در تاریخ لیگ برتر به ثبت می‌رساند. حال باید دید این معجزه امروز به ثبت خواهد رسید یا به هفته بعد منتقل خواهد شد. 5 تقابل اخیر دو تیم با 3 پیروزی برای یونایتد،‌ 1 تساوی و 1 پیروزی برای لستر به پایان رسیده و باید دید دیدار امروز نیز طبق روند بازی‌های قبل با برتری یونایتد همراه خواهد بود یا لستر می‌تواند کار را تمام کند.

 

ترکیب احتمالی:

 

دیدگاه‌ها