کد خبر : 1322117 | 12 اردیبهشت 1395 ساعت 10:32 | 3.7K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی سوانسی - لیورپول

دو تیم سوانسی و لیورپول،‌ امروز در ورزشگاه لیبرتی شهر سوانسی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی سوانسی - لیورپول

به گزارش "ورزش سه"،‌تمرکز کلوپ در این بازی مسلما روی بازی بعدی تیمش مقابل ویارئال خواهد بود و انتظار می‌رود به ستاره هایش فرصت استراحت بدهد.


سوانسی


سوانسی با کسب 40 امتیاز از 35 بازی در رده ی پانزدهم جدول لیگ قرار گرفته است.آنها در 5 بازی اخیر خود،‌2 شکست،‌2 پیروزی و 1 تساوی کسب کرده اند و روند خوبی را پشت سر نگذاشته اند. حال دیدار امروز با میزبانی سوانسی همراه است و باید دید حق میزبانی برای آنها سودآور خواهد بود یا نه. 5 تقابل اخیر دو تیم نیز با برتری لیورپول همراه بوده و سوانسی موفق به گرفتن یک تساوی نیز نشده است.


لیورپول


شاگردان یورگن کلوپ با کسب 55 امتیاز از 34 بازی در رده ی هفتم جدول و در فاصله 4 امتیازی با منچستریونایتد قرار گرفته اند. آنها در 5 بازی اخیر خود،‌ 3 پیروزی،‌ 1 تساوی و 1 شکست کسب کرده اند و روند پر فراز و نشیبی را سپری کرده اند.در حالی که آنها روز پنجشنبه باید به مصاف ویارئال بروند تا تکلیف فینالیست لیگ اروپا مشخص شود،‌ مسلما تمرکز لیورپول و کلوپ روی بازی برگشت خواهد بود و کسب یا عدم کسب نتیجه در بازی امروز،‌ تنها می‌تواند تاثیر روانی روی بازیکنان این تیم داشته باشد.جردن هندرسون،‌ دیووک اریجی،‌ امره جان و ممدو ساخو قادر به همراهی لک لک ها در این بازی نخواهند بود.

 

ترکیب احتمالی:

 

دیدگاه‌ها