کد خبر : 1322119 | 12 اردیبهشت 1395 ساعت 10:34 | 55.4K بازدید | 3 دیدگاه

سامره: این هفته یکی از مدعیان از دور خارج می‌شود

گفتم استقلال به صدر برمی‌گردد کسی باور نکرد

مهاجم سابق استقلال همچنان اعتقاد دارد شانس تیم محبوبش با وجود قرعه نسبتا دشوار نسبت به مدعیان دیگر برای قهرمانی بیشتر است.

گفتم استقلال به صدر برمی‌گردد کسی باور نکرد

به گزارش "ورزش سه"، علی سامره مهاجم سابق استقلال و تیم ملی که از محبوبیت خاصی نزد طرفداران برخوردار است با بیان این که هفته قبل وقتی گفت این تیم دوباره به صدر جدول برمی گردد کسی حرف های او را باور نکرد بار دیگر تاکید کرد قرعه دشوار استقلال برگ برنده این تیم برای رسیدن به جام پانزدهم است.


کسی حرف های من را باور نمی کرد
به نظرم کلیدی ترین بازی استقلال در راه قهرمانی همین بازی با سایپا بود که تیم توانست با نشان دادن شخصیتش به سه امتیاز آن برسد و دوباره به صدر جدول برگردد. اتفاقی که وقتی من پیش بینی آن را کردم کسی باور نکرد اما دیدید که محاسبات من درست ازآب درآمد. حالا استقلال سرنوشت لیگ را در دست گرفته و خودش می تواند تصمیم بگیرد که جام را حفظ کند یا به تیم های دیگر تعارف کند.


برگ برنده استقلال قرعه دشوارش است
در این چند روز هر جا صحبت از فوتبال بود همه طرفداران استقلال نگران قرعه نسبتا دشوار این تیم به نسبت دو مدعی دیگر قهرمانی بودند در حالی که من اصلا نگرانی از این حیث ندارم و اتفاقا خوشحالم که استقلال حریفان نسبتا دشواری پیش رو دارد چون در این گونه بازی ها بازیکنان استقلال با انگیزه بیشتری به میدان می روند و غافلگیر نمی شوند. شک ندارم جوانان حاضر در ترکیب استقلال برای این که نشان بدهند از چه پتانسیلی به عنوان جوانان اول ایران برخوردار هستند در این دو بازی دو برابر توان خود می جنگند و این همان برگ برنده استقلال است.


یکی از مدعیان این هفته کنار می رود
با شرایط رقم خورده در جدول رده بندی احساسم این است که در همین هفته یکی از مدعیان قهرمانی از کورس خارج و جنگ قهرمانی در هفته آخر دوضلعی می شود بنابراین باید منتظر ماند و دید کدام مدعی با مرگ زودهنگام روبرو می شود.البته انصافا نمی شود پیش بینی کرد قرعه به نام کدام تیم خواهد خورد چون هر سه تیم روی لبه پرتگاه هستند.


بازی با تراکتور می تواند زیباترین بازی لیگ باشد
جدال استقلال با تراکتورسازی همواره حساس بوده آن هم به خاطر طرفداران پرشماری است که این دو تیم دارند اما این بار بیشتر حساس است چون این سه امتیاز برای سرنوشت هر دو تیم اهمیت دو چندانی دارد. حضور امیر قلعه نویی روی نیمکت تراکتورسازی هم بر این حساسیت ها خواهد افزود اما در مجموع می تواند زیباترین بازی لیگ رقم بخورد.


رحمتی و جوانان نقطه قوت استقلال هستند
سوای از این که مهدی رحمتی نه به عنوان مرد شماره یک استقلال بلکه به عنوان بهترین گلر حال حاضر ایران یکی از نقاط قوت تیم محسوب می شود می توان گفت نمایشی که تیم جوان شده استقلال در چند بازی گذشته از خود نشان داده امیدواری ها برای قهرمانی را بیشتر کرده و به همین خاطر هنوز هم استقلال را مدعی نخست قهرمانی می دانم.

دیدگاه‌ها