کد خبر : 1322124 | 12 اردیبهشت 1395 ساعت 10:45 | 2.4K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی ساوتهمپتون - منچسترسیتی

دو تیم ساوتهمپتون و منچسترسیتی، امروز در ورزشگاه سنت ماری شهر همپشایر به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی ساوتهمپتون - منچسترسیتی

به گزارش "ورزش سه"،‌ منچسترسیتی که تمرکز اصلی اش روی بازی برگشت چمپیونزلیگ است، برای حفظ سهمیه باید در دیدار امروز به پیروزی برسد.


ساوتهمپتون


ساوتهمپتون با کسب 54 امتیاز از 35 بازی در رده ی هشتم جدول قرار گرفته و به دنبال کسب سهمیه لیگ اروپا خواهد بود. آنها در 5 بازی اخیر خود،‌ 3 پیروزی ، 1 تساوی و 1 باخت کسب کرده اند و در فرم نسبتا خوبی قرار دارند. با این حال،‌ساوتهمپتون در 5 تقابل اخیرش با سیتی نتایج خوبی کسب نکرده و 4 شکست 1 تساوی نتیجه تلاش آنها بوده است. همچنین آنها در ادامه راه باید به مصاف وستهام و لیورپول نیز بروند و کار سختی برای کسب سهمیه پیش رو دارند. حال باید دید که در ادامه شاگردان کومان به چه نتایجی دست پیدا خواهند کرد.


منچسترسیتی


شاگردان مانوئل پیگرینی که سه شنبه هفته گذشته مقابل رئال مادرید قرار گرفتند،‌ امروز به مصاف ساوتهمپتون خواهند رفت و چهارشنبه مهمان رئال در برنابئو خواهند بود. پیگرینی اعتراض خود به برنامه ریزی بازی های لیگ برتر را ابراز کرده بود و در خواست کرده بود بازی با ساوتهمپتون روز شنبه برگزار شود تا تیمش فرصت بیشتری برای ریکاوری پیش از تقابل با رئال داشته باشد ولی با این درخواست موافقت نشد. سیتی که با یک بازی کمتر نسبت به آرسنال در رده ی چهارم است،‌ باید در این دیدار پیروز شود تا فاصله خود با منچستریونایتد و وستهام را حفظ کرده و سهمیه فصل بعد خود را قطعی کند. حال باید دید پیگرینی به بازیکنانش استراحت خواهد داد یا از ترکیب اصلی استفاده می‌کند.

 

ترکیب احتمالی:

 

دیدگاه‌ها