کد خبر : 1322125 | 12 اردیبهشت 1395 ساعت 10:53 | 7.3K بازدید | 0 دیدگاه

هیتسفلد: انتقال هوملس به بایرن منطقی است

سرمربی سابق بایرن در مورد پیوستن کاپیتان دورتموند به این تیم دیدگاهی کاملا مثبت دارد.

هیتسفلد: انتقال هوملس به بایرن منطقی است

به گزارش "ورزش سه"، اوتمار هیتسفلد با تاکید بر اینکه انتقال متس هوملس از بروسیا دورتموند به بایرن مونیخ می‌تواند اتفاق درستی باشد، گفت:" به نظر من این ترانسفر خیلی هم منطقی است، مخصوصا برای متس و بایرن. مسلما حضور او می‌تواند به تقویت کادر باواریایی‌ها بینجامد. علاوه بر آن، او در قامت بازیکن بایرن می‌تواند پیوسته جام‌های قهرمانی ببرد، نه تنها قهرمانی در بوندسلیگا، بلکه قهرمانی در چمپیونزلیگ، آن هم هر سال! چرا که این مهم هدف بایرنی‌ها در هر فصل است، اما برای دورتموند یک رویاست."


این مربی 67 ساله سوئیسی که با هر دو باشگاه در مجموع هفت قهرمانی و دو جام در چمپیونزلیگ از آن خود کرده، افزود:" بایرن از این جهت برای متس جذاب است که او می‌تواند در کنار جروم بواتنگ بازی کند و پشت سرش هم مانوئل نویر در چارچوب دروازه ایستاده باشد. این سه نفر در تیم ملی هم هسته اصلی دفاع را تشکیل می‌دهند. البته طبیعی است که این اتفاق برای دورتموندی‌ها بیش از اندازه تلخ باشد زیرا یک مهره موثر و امتیازآور دیگر از این باشگاه جدا می‌شود. هر چه باشد هوملس فقط کاپیتان نبود، بلکه رهبر، الگو و مغز متفکر تیم هم بود."


گفتنی است باشگاه دورتموند پنج‌شنبه شب از ابراز تمایل کاپیتان متس هوملس به پیوستن به بایرن در تابستان خبر داد و حال آنکه تا آن روز هیچ پیشنهادی در اینباره به دورتموندی‌ها ارائه نشده بود.

دیدگاه‌ها