کد خبر : 1322132 | 12 اردیبهشت 1395 ساعت 11:15 | 83.3K بازدید | 6 دیدگاه

امامی‌فر: بازیکنان باید از 180 دقیقه باقیمانده بهترین استفاده را کنند

مدعی قهرمانی از پرسپولیس 4گل خورده

بازیکن و مربی سابق پرسپولیس معتقد است این تیم توانایی کسب جام را دارد چون کیفیت بازی اش شایستگی این مساله را نشان می‌دهد.

مدعی قهرمانی از پرسپولیس 4گل خورده

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا امامی‌فر، مدافع چپ سابق سرخپوشان که سابقه حضور در کادرفنی این تیم را نیز دارد از بازیکنان پرسپولیس خواست قدر لحظاتی که پیراهن آن را پوشیده اند بدانند و در این 180 دقیقه از وجود خود مایه بگذارند: هنوز دو هفته از مسابقات ليگ برتر باقي مانده، روزهای سرنوشت‌سازی كه افتخار پوشيدن پيراهن پرسپوليس را داريد بايد در راه تحقق بخشيدن به آروزی خود و هوادارانی كه همچنان استوار ايستاده اند و شما را تنها نگذاشته‌اند، از خود گذشتگی نشان دهيد.


وی در مورد شانس قهرمانی پرسپولیس نیز گفت: هيچ كاری غيرممكن نيست. پرسپولیس بازیکنان بزرگ و شایسته ای دارد که تا به اینجای کار توانسته اند با کیفیت بالای خود مدعی لقب گیرند. در این راه مطمئنا حمایت همیشگی هواداران نیز تاثیر زیادی خواهد داشت و به نظرم تیمی که به مدعی قهرمانی چهار گل زده شایسته کسب جام هم هست.


امامی فر ادامه داد: زمانی پرسپولیس در انتهای جدول حضور داشت اما در نهایت با عبور از تمام اتفاقات و موانع توانست حتی به صدر جدول نیز دست یابد و وقتی آنها توانستند امید را معنا کنند پس چرا امروز باید از آنها ناامید شد؟ پرسپولیس توانایی قهرمانی را دارد و مطمئنا آنها می توانند به قول خود نیز برای رساندن جام قهرمانی به کپورچال عمل کنند. در این راه و 180 دقیقه مانده به پایان بازی ها باید تلاش و تمرکز آنها افزایش یابد و برانکو با هوش بالایی که دارد مطمئنا می تواند کمک بزرگی به آنها کند.


او در مورد اتفاقات عجیب و غریبی که در این فصل برای سرخپوشان افتاد و موانع آنها برای کسب امتیاز نیز اینطور واکنش نشان داد: الان وقت فکر کردن به این مسائل نیست. نباید در این شرایط تمرکز را روی مسائل داوری و شرايط ميزبانی حريف و اشخاصی كه با هر وسيله ای می‌خواهند اتحاد و همدلی بازیکنان را خدشه‌دار كنند قرار داد و مطمئنا همه ما روزی در مقابل خدا پاسخ این مسائل را خواهیم داد.


امامی فر در مورد حریفان آینده پرسپولیس نیز گفت: گسترش فولاد و راه آهن حريفان قابل احترامي هستند و البته پرسپولیس هدف بزرگی دارد و برای رسیدن به آن در زمین حاضر خواهد شد. گسترش و راه آهن حریفان کوچکی نیستند و نباید به نتایج و شرایط آنها نگاه کرد و این دو نیز برای کسب پیروزی برابر تیمی که برتر از همه فوتبال را از نظر کیفی و فنی در زمین اجرا می کند تلاش خواهند کرد و نباید آنها را دست كم گرفت.

دیدگاه‌ها