کد خبر : 1322134 | 12 اردیبهشت 1395 ساعت 11:15 | 3.2K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی میلان - فروزینونه

دو تیم میلان و فروزینونه، امشب در ورزشگاه جوزپه مه‌آتزا شهر میلان به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی میلان - فروزینونه

به گزارش "ورزش سه"، میلان انگیزه خاصی برای ادامه فصل ندارد و باید دید در این دیدار خانگی به چه نتیجه ای دست پیدا خواهد کرد.


میلان


شاگردان بروکی با کسب 53  امتیاز از 35 بازی در رده ی ششم جدول قرار گرفته اند. آنها در 5 بازی اخیر خود،‌ 3 شکست، 1 تساوی و 1 پیروزی کسب کرده اند و در فرم خوبی قرار ندارند. با از دست دادن سهمیه چمپیونزلیگ،‌ برلوسکونی تصمیم گرفت میهایلوویچ را از روی نیمکت این تیم اخراج کند و بروکی را تا پایان فصل جانشینش کند تا فصل بعد مربی جدیدی روی نیمکت این تیم بنشیند. فعلا صحبت از  پیگرینی به میان آمده و حال باید دید که برلو پیش از فروش سهام باشگاه چه تصمیمی خواهد گرفت. ام بایه نیانگ،‌آندره‌آ برتولاچی و متیا دی‌شیلیو،‌مصدومین میلان برای این بازی خواهند بود که حضورشان قطعی نیست.


فروزینونه


فروزینونه با کسب 30 امتیاز از 35 بازی در رده ی نوزدهم جدول قرار گرفته است. آنها در 5 بازی اخیر خود،‌4 شکست و 1 پیروزی کسب کرده اند و در فرم بسیار ضعیفی قرار دارند. فروزینونه برای جلوگیری از سقوط می‌جنگد ولی هنوز نتوانسته در فرم خوبی قرار بگیرد و از همین رو به نظر رو به سقوط در حرکت هستند. آنها تا به حال 1 بار به مصاف میلان رفته اند که در خانه، 4-2 مغلوب روسونری شده اند و حال باید دید در سن سیرو به چه نتیجه ای دست پیدا خواهند کرد.

 

ترکیب احتمالی:

 

میل

دیدگاه‌ها