کد خبر : 1322135 | 12 اردیبهشت 1395 ساعت 11:24 | 31.2K بازدید | 0 دیدگاه

نگاه سرمربی قطر به پلی آف جام جهانی

کارنو: با حضور ایران و کره باید به پلی آف فکر کنیم

با مشخص شدن گروهبندی مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه قطری ها به عنوان میزبان جام جهانی بعدی بار دیگر با قرعه دشواری روبرو شدند تا نگاه شان به پلی آف این رقابت ها باشد.

به گزارش "ورزش سه"، دانیل کارنو سرمربی اسپانیایی قطر امروز در مصاحبه ای مفصل با روزنامه الرایه نقطه نظراتش در مورد گروهبندی مقدماتی جام جهانی، رقبا و برنامه هایش در راه آماده سازی قطر، لیگ ستارگان و ... را بیان کرد که نکته جالب در این مصاحبه اشاره مداوم او به تیم ملی ایران و برنامه لیگ برتر کشورمان بود جایی که این مربی اعتقاد داشت رویارویی با ایران در روز اول مقدماتی جام جهانی آن هم بعد از این که بازیکنان ایران 6 بازی در فصل جدید لیگ برتر را پشت سر گذاشته اند، بسیار سخت خواهد بود.


با بودن ایران و کره جنوبی باید به رتبه سوم فکر کنیم


من هیچ وقت برای تیمم و موفقیتش ناامید نمی شوم و الان هم با وجود این که قرعه نسبتا دشواری نصیب مان شده اما اعتقاد دارم بخت صعود ما هم می تواند به اندازه سایر مدعیان گروه همچون ایران و کره جنوبی باشد. گرچه از همان روز هم ما به دنبال جایگاه دوم جدول و اگر نشد سوم بودیم تا شانس حضور در روسیه را از پلی آف دنبال کنیم.


میزبانی 2022 برای قطر استرس داشته


به نظر من میزبانی جام جهانی 2022 کمی فشار و استرس را روی تیم من بیشتر کرده و این کار را برای ما سخت کرده است. چون همه انتظار دارند میزبان آینده جام در رقابت های 2018 روسیه حضور داشته باشد و این هم رویایی نیست که به حقیقت تبدیل نشود. ما حتی اگر هم مستقیم صعود نکنیم می توانیم از پلی آف به این تورنمنت برسیم.

 


ایرانی ها بعد از 6 بازی در لیگ به مصاف ما می آیند


مسلما ایران و کره جنوبی دشوارترین رقبای ما هستند به خصوص ایران که در بازی اول هم باید به مصاف آنها برویم.البته من از این چالش استقبال می کنم اما بیشترین نگرانی ام از بابت برنامه های لیگ ستارگان است که گویا بار دیگر به تاخیر خواهد افتاد در حالی که بازیکنان ایران در شرایطی مقابل قطر صف آرایی می کنند که حداقل شش هفته از فصل جدید فوتبال کشورشان را پشت سر گذاشته و رد شرایط کاملا ایده آل مقابل ما صف آرایی می کنند.


روی 15 تا 16 امتیاز مرحله گروهی حساب کردیم


رسیدن به 19 تا 20 امتیاز در مرحله گروهی نتیجه ای رویایی خواهد بود اما ما روی 15 تا 16 امتیاز برای ایستادن در رتبه سوم جدول حساب باز کردیم و فکر می کنم این نگاه خوشبینانه تری باشد تا ما برای رفتن به جام جهانی و گرفتن پاداش زحمات مان ناامید نشویم. برای همین منظور برنامه آماده سازی خود را تدوین کردیم و به زودی اردوهای آماده سازی خود را آغاز خواهیم کرد.

دیدگاه‌ها