کد خبر : 1322138 | 12 اردیبهشت 1395 ساعت 11:35 | 4K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی لاتزیو - اینتر

دو تیم لاتزیو و اینتر در حساس ترین بازی این هفته سری آ در ورزشگاه المپیکو شهر رم به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی لاتزیو - اینتر

به گزارش "ورزش سه"،‌ اینتر که شانس بسیار اندکی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان دارد،‌ در تلاش است که با کسب پیروزی این امید را زنده نگه دارد.


لاتزیو


لاتزیو با کسب 48 امتیاز از 35 بازی خود در رده ی نهم جدول قرار گرفته و فصل خوبی را با توجه به فصل گذشته پشت سر نگذاشته است. آنها در 5 بازی اخیر خود،‌ 3 شکست و 2 پیروزی کسب کرده اند و روزهای خوبی را سپری نمی‌کنند. نتایج ضعیف این فصل و شکست سنگین در دربی باعث شده تا لاتزیو یکی از ضعیف ترین فصلهای اخیر خود را سپری کند و حال تا پایان فصل به دنبال کسب بهترین نتایج ممکن برای کسب بهترین رتبه ممکن خواهد بود.


اینتر


شاگردان مانچینی با کسب 64 امتیاز از 35 بازی در رده ی چهارم جدول هستند ولی اختلاف امتیاز 7 امتیازی با رم رده  سومی باعث شده تا آنها نیاز به کسب پیروزی در هر 3 بازی باقیمانده داشته باشند و امیدوار باشند که رم در این 3 بازی به پیروزی دست پیدا نکند و حداقل در دو بازی شکست بخورد. با این حال با پیروزی رم در دیدار این هفته اش،‌ تکلیف اینتر در این زمینه مشخص خواهد شد. اینتر در 5 بازی اخیر خود، 3 پیروزی و 2 تساوی کسب کرده و آنها هم شرایط خوبی را سپری نمی‌کنند و از حالا به فکر تقویت تیم برای فصل بعد هستند.

 

ترکیب احتمالی:

 

دیدگاه‌ها