کد خبر : 1322139 | 12 اردیبهشت 1395 ساعت 11:42 | 10.9K بازدید | 0 دیدگاه

هیچ بازیکنی در زمان استیماچ کم کاری نکرد

زاغی‌نژاد: از مذاکره با ویسی ناراحت نیستم

سرمربی تیم سپاهان اعلام کرد حق باشگاه است با هر مربی که می خواهد برای فصل بعد مذاکره کند.

زاغی‌نژاد: از مذاکره با ویسی ناراحت نیستم

قاسم زاغی نژاد درباره پیروزی تیمش مقابل گسترش فولاد به "ورزش سه" می گوید: خوشحالم که توانستیم مزد بازی خوبمان را بگیریم و برنده از زمین خارج شویم. ما در این مسابقه عملکرد خوبی داشتیم و حقمان بود 3 امتیاز را مال خود کنیم.


پیروزی ما را لوث نکنید


وی درباره اشتباه داور مسابقه در گرفتن پنالتی برای گسترش فولاد در دقیقه 88 عنوان می کند: به هر حال اشتباه داوری جزئی از فوتبال است. نمی خواهم کلیشه ای صحبت کنم ولی مگر ما مربیان اشتباه نمی کنیم؟ داور هم حق دارد اشتباه کند. پس به کسی خرده نگیریم و باید اجازه دهیم داوران کارشان را جلو ببرند. من اعتقاد دارم برد سپاهان مقابل گسترش فولاد با اقتدار به دست آمده و هیچ کس نمی تواند این پیروزی را لوث کند.


فرکی و استیماچ زحمت کشیدند


سرمربی سپاهان با اشاره به دو پیروزی متوالی که از زمان حضورش در راس کادرفنی به دست آمده، بیان می کند: خوشحالم که این قرعه به نام من افتاده تا تیم نتیجه بگیرد. باید از همینجا از زحمات حسین فرکی و ایگور استیماچ تشکر کنم. هردو این عزیزان بسیار برای سپاهان زحمت کشیدند. این دو نفر شخصیت بالایی دارند و من واقعا از آن ها یاد گرفتم.


کم کاری بازیکنان در زمان استیماچ


زاغی نژاد درباره شایعه کم کاری برخی بازیکنان در زمان استیماچ اظهار می کند: هرگز چنین موضوعی مطرح نبوده است. بازیکنان سپاهان همیشه با جان و دل زحمت می کشند و این مسائل برای خراب کردن جو تیم است. به هر حال استیماچ با هر دلیلی نتوانست نتیجه بگیرد و نباید به کسی تهمت زد.


حق باشگاه است با ویسی مذاکره کند


سرمربی سپاهان درباره مذاکره باشگاه با عبدالله ویسی می گوید: هرگز از این مساله ناراحت نیستم. حق باشگاه است با هر مربی که دوست دارد برای فصل بعد مذاکره کند و من هم به عنوان کسی که 14 سال در سپاهان فعالیت کردم، تا روزی که باشم با تمام وجود برای موفقیت تیمم تلاش می کنم. امیدوارم هرچیزی که خیر است برای باشگاه اتفاق بیفتد.


احترام محرم باید حفظ شود


زاغی نژاد درباره وضعیت محرم نویدکیا بیان می کند: واقعیت این است که من از محرم خواهش کردم او برگردد اما دلایلی برای خودش داشت و ترجیح داد در این مقطع کنار تیم نباشد. من فکر می کنم نویدکیا بازیکن ارزشمندی است و به عنوان سرمایه باشگاه باید احترامش حفظ شود. متاسفانه در هفته های گذشته جو بدی را علیه او ایجاد کردند؛ در شرایطی که چنین مساله ای به هیچ عنوان برای من قابل هضم نیست. امیدوارم محرم خیلی زود به خانواده خود برگردد.


بازی با راه آهن


وی در پایان درباره دیدار با راه آهن می افزاید: بازی خیلی سختی داریم. راه آهن برای بقا در لیگ می جنگد اما از سوی دیگر باید به روند خوبمان ادامه دهیم. شانس خوبی داریم تا در جدول رده بندی بالا بیاییم و امیدوارم به هدفمان برسیم.

دیدگاه‌ها