کد خبر : 1322150 | 12 اردیبهشت 1395 ساعت 12:29 | 41.5K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره ولزی و یک گل سه امتیازی دیگر

بیل در نقش رونالدو و ماندن رئال در کورس قهرمانی

رئال در لالیگا با اتکا به درخشش گرت بیل موفق شده خود را در کورس قهرمانی نگه دارد.

بیل در نقش رونالدو و ماندن رئال در کورس قهرمانی

به گزارش "ورزش سه"،‌ با وجود غیبت کریم بنزما و کریستیانو رونالدو، این گرت بیل بود که تیم زیدان را با پیروزی از زمین خارج کرد و برای دومین هفته پیاپی گل پیروزی بخش تیمش را به ثمر رساند. هفته گذشته بود که در مصاف حساس رئال مادرید و رایو وایه‌کانو،‌در حالی که رونالدو مصدوم بود و بنزما نیز به دلیل مصدومیت زمین را ترک کرد و همچنین رئال 2-0 از حریف خود عقب افتاده بود،‌ این بیل بود که در ابتدا تیمش را با گل اول به بازی برگرداند،‌ سپس وازکز گل تساوی را به ثمر رساند و بار دیگر بیل گل پیروزی بخش تیمش را وارد دروازه رایو کرد.


بنزما و رونالدو هر دو در تلاش هستند که به موقع ریکاوری کنند و بتوانند روز چهارشنبه در برنابئو مقابل سیتی به میدان بروند بنابراین در چنین وضعیتی،‌ بار رئال مادرید بر دوش ستاره ولزی است. غیبت دو عضو از مثلث بی بی سی به این معنا بود که بیل باید به تنهایی در سن سباستین مقابل حریف خودمی‌جنگید. دو عضو دیگر مثلث او در این بازی،‌لوکاس وازکز و بورخا مایورال بودند. بیل در پست رونالدو به میدان رفت و هر چند که در زدن ضربات آخر، مهارت رونالدو را نداشت ولی در نهایت تیمش را پیش انداخت.

 

 


خیلی موقعیت‌ها به دست آمد و از دست رفت. بیل در نیمه اول یک موقعیت خوب را هدر داد،‌ دو ضربه سر به سمت دروازه زد که با واکنش دروازه بان همراه بود و تبدیل به گل نشد. با این حال،‌ پافشاری او در نهایت جواب داد و روی پاس خوب لوکاس، رئال دهمین پیروزی پیاپی خود در لالیگا را کسب کرد، اماری که پس از 22 پیروزی پیاپی آنچلوتی در سال 2014 به دست نیامده بود.
این پیروزی شایسته شاگردان زیدان بود. در حالی که مادرید چندین موقعیت خوب را از دست داد و دروازه بان سوسیداد، رولی،‌بارها واکنشهای خوبی از خود به نمایش گذاشت،‌سوسیداد در حملات ضعیف کار کرد و نمی‌توانست موقعیتی ایجاد کند. در چنین فضایی بود که رئال با رهبری بیل موفق شد در نهایت کار خود را انجام داده و پیروز میدان شود.


از زیدان درباره مصدومیت بیل که باعث شد بیشتر فصل را از دست بدهد سوال شد و او پاسخ داد:" بیل مشکل داشت ولی او می‌تواند مثل رونالدو در همه بازی ها حضور داشته باشد. وقتی یک بازیکن مهم گلزنی می‌کند، برای ما پیش از بازی روز چهارشنبه اتفاق خیلی خوبی است." بیل تنها 28 بازی برای رئال در این فصل انجام داده ولی هافبک ولزی 19 گل برای سپیدپوشان به ثمر رسانده که 9 گل آن با ضربه سر بوده است.

 

 

 


هر چند که زیدان منتظر آماده شدن بنزما و رونالدو پیش از دیدار حساس با سیتی است ولی گلزنی و آمادگی هافبک ولزی از لحاظ روحی و روانی تیم را تقویت می‌کند و گلزنی اش رئال را در کورس قهرمانی نگه می‌دارد. در فصلی که مملو از مصدومیت بود،‌ بیل حالا آماده است و خوش می‌درخشد و این چیزیست که اهمیت دارد و این خبری بسیار خوب برای رئال است که برای قهرمانی در دو جام می‌جنگد.

 

منبع: سایت گل

ترجمه: روزبه مهری

دیدگاه‌ها