کد خبر : 1322151 | 12 اردیبهشت 1395 ساعت 12:33 | 32.8K بازدید | 1 دیدگاه

50 هزار تراکتوری به آزادی بیایند

کیانی: این وصله‌ها به قلعه‌نویی نمی‌چسبد

کاپیتان تیم تراکتورسازی اعتقاد دارد تیمش برای کسب سهمیه آسیایی نیاز به برد مقابل استقلال دارد.

کیانی: این وصله‌ها به قلعه‌نویی نمی‌چسبد

مهدی کیانی درباره شرایط تیمش قبل از دیدار با الهلال عربستان به خبرنگار "ورزش سه" توضیح می دهد: شرایط خیلی خوبی داریم. بعد از بدشانسی هایی که در دو بازی با صبا و سیاه جامگان گریبانمان را گرفت، خوشبختانه توانستیم مقابل ملوان یک برد خوب را جشن بگیریم. الان هم آماده دیدار با الهلال می شویم.


هدف؛ شکست الهلال


وی درباره بازی با الهلال در مسقط عنوان می کند: واقعیت این است تیم ما خسته شده. فاصله کم مسابقات تراکتورسازی کار را برایمان سخت کرده است اما انشاءالله می توانیم با تمام وجود مقابل الهلال بازی کنیم و با یک پیروزی دلچسب هواداران را خوشحال کنیم.


تلاش برای کسب سهمیه


کاپیتان تراکتورسازی با اشاره به شانس کسب سهمیه آسیایی توسط تیمش بیان می کند: انسان با امید زنده است. ما هنوز امیدوار به کسب سهمیه هستیم. با اینکه خیلی خسته هستیم و فشار زیادی را تحمل می کنیم اما تلاش می کنیم تا با کسب سهمیه آسیایی خودمان را نشان دهیم.


فوتبال بدون هوادار نمی چسبد


کیانی درباره کم شدن استقبال هواداران از بازی های تراکتورسازی اظهار می کند: این تیم برای هوادار است و واقعا فوتبال بدون هوادار جذابیتی ندارد. هروقت هوادار در ورزشگاه حضور داشته باشد، فوتبال بازی کردن می چسبد اما در غیر اینصورت ارزشی ندارد. امیدوارم در بازی با پرسپولیس هواداران به ورزشگاه بیایند تا بتوانیم دست پر از تهران برگردیم.


بازی حساسی داریم


وی درباره دیدار با استقلال می گوید: استقلال در کورس قهرمانی است و بازی بسیار حساسی داریم. ما نیز برای کسب سهمیه آسیایی تلاش می کنیم. باید تمرکز خود را حفظ کنیم و با انجام بازی منطقی 3 امتیاز را مال خود کنیم.


می خواهند جو تیم را خراب کنند


کیانی درباره اینکه گفته می شود امیر قلعه نویی استقلالی است و شاید این موضوع حساسیت بازی را افزایش دهد، خاطرنشان می کند: متاسفانه پشت سر امیرخان حرف های زیادی زده اند. قلعه نویی هرجا بوده، با تمام وجود کار کرده و هرگز دنبال این نیست که جلوی کسی ببازد. او می خواهد با تراکتورسازی سهمیه آسیایی بگیرد و هیچ وقت خودش را خراب نمی کند. برخی افراد جوی را راه انداخته اند تا تیم را به حاشیه ببرند اما بدانید چنین وصله هایی به امیر قلعه نویی نمی چسبد. او اگر می خواست از این کارها انجام دهد، پرافتخارترین مربی ایران نمی شد.


50 هزار تراکتوری در آزادی


وی در پایان درباره اینکه استقلالی ها اعلام کرده اند 10 درصد سکوهای آزادی را به هواداران تراکتورسازی می دهند، می افزاید: فوتبال بدون هوادار هیچ لذتی ندارد. امیدوارم استقلالی ها کمک کنند و هواداران هم به ورزشگاه بروند تا 40، 50 هزار نفر از استادیوم آزادی برای ما شود.

دیدگاه‌ها