کد خبر : 1322154 | 12 اردیبهشت 1395 ساعت 12:37 | 43.7K بازدید | 3 دیدگاه

میداوودی: به من چه کدام تیم قهرمان می‌شود

بعد از باخت سایپا مقابل استقلال، چیزی که خیلی به چشم آمد، ضربه‌ای بود که میلاد میداودی در لحظات پایانی بازی به بیرون زد. ضربه‌ای که شاید خیلی‌ها به گل شدنش امید داشتند اما میداودی که این روزها کمتر بازی می‌کند، آن را به اوت زد.

میداوودی: به من چه کدام تیم قهرمان می‌شود

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایران ورزشی ، این  ضربه و البته پستی که میلاد در صفحه اینستاگرامش گذاشته بود و برای صدرنشینی استقلال شادی کرده بود باعث شد مسوولان سایپا به بازیکن تیمشان مشکوک شوند و فکر کنند شاید میداودی عمدا آن ضربه را به اوت زده. چرا که خبر رسیده بود در پایان بازی ابراهیم صادقی کاپیتان تیم هم به خاطر این اتفاق از میداودی انتقادات زیادی کرد و به او گفت که تو می‌خواهی به استقلال بروی و برای همین اینطور بازی می‌کنی!


بعد از آن هم یکی از اعضای کادرفنی از انتقادات هواداران گفته بود و اینکه خیلی از آنها اعتقاد داشتند میداودی برای سایپا خوب بازی نکرد و فرصت‌های گلزنی را از دست داد. همه اینها باعث شد کمیته انضباطی سایپا به بررسی عملکرد میلاد میداودی در بازی با استقلال بپردازد.


اگرچه خود مجید جلالی اعتقادی به کم‌کاری بازیکنش ندارد اما حاشیه‌ها آنقدر زیاد بود که خود میلاد میداودی ترجیح داد بعد از مدت‌ها سکوتش را بشکند و در مورد عملکردش توضیح دهد.


میداودی درباره اتهام کم‌کاری در بازی با استقلال می‌گوید: «من نمی‌دانم باید در واکنش به این صحبت‌ها چه بگویم. همه مرا در این فوتبال می‌شناسند و دیگر نیازی نیست خودم را ثابت کنم. من به‌عنوان یار تعویضی به زمین رفتم و تمام تلاشم را برای رسیدن تیمم به گل انجام دادم، حالا هر چه می‌خواهند بگویند.»


مهاجم شماره 10 سایپا در واکنش به اینکه گفته می‌شود بازیکنان و اعضای کادرفنی از جمله ابراهیم صادقی با او در رختکن به تندی برخورد کردند، توضیح می‌دهد: «اصلا چنین چیزی نیست و می‌توانید این موضوع را از بقیه بازیکنان و کادرفنی هم سوال کنید. من در رختکن با هیچ کس مشکلی نداشتم و ندارم. چطور این همه بازی انجام دادم کسی حرفی نزد ولی به یکباره شروع به حرف و حدیث کردند؟ آنهایی که هیجان می‌دهند تیم خودشان مقابل 90 هزار نفر بازی را نبرده بعد به دنبال مقصر هستند. اصلا به من چه ارتباطی دارد کدام تیم می‌خواهد قهرمان شود. من موقعیت داشتم ولی توپ به پایم ننشست.»


میلاد در مورد اینکه گفته می‌شود به کمیته انضباطی باشگاه دعوت خواهد شد و فیلم بازی‌های او بررسی می‌شود، می‌گوید: «بگذارید فیلم‌ها را نگاه کنند و اگر مرا دعوت کردند، صحبت‌هایم را در باشگاه انجام می‌دهم.»

دیدگاه‌ها