کد خبر : 1322163 | 12 اردیبهشت 1395 ساعت 13:14 | 20.7K بازدید | 0 دیدگاه

ضعیف ظاهر شدن در قاموس تراکتورسازی نیست

عباسی: پیشنهاد رسمی برای رفیعی نرسیده

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی گفت: ضعیف ظاهر شدن در قاموس تراکتورسازی نیست. اگر انتهای جدول هم بودیم با تمام توان به مصاف استقلال می‌رفتیم.

عباسی: پیشنهاد رسمی برای رفیعی نرسیده

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، سعید عباسی در مورد پیروزی 4 بر 2 تیمش مقابل ملوان، گفت: بازی بسیار خوبی بود. تراکتوسازی باید همه تیم‌ها را چهارتایی می کرد. متاسفانه شکست در مشهد کارمان را سخت کرد. از لحاظ جسمی زیر فشار زیادی هستیم تلاش می‌کنیم از لحاظ روحی تیم را حفظ کنیم امروز عازم عمان هستیم و سپس به تهران بازی می‌گردیم تا در تهران با استقلال بازی کنیم. متاسفانه کارمان در لیگ به اما و اگر کشیده است.

 

وی در مورد اینکه آیا تیمش در بازی با الهلال با تمام حضور در میدان حاضر می‌شود، تصریح کرد:  حقیقت امر این است که اگر بحث بازی با عربستان نبود شاید در این بازی چندان برد و باخت برایمان مهم نبود. نیمکت تراکتورسازی از تیم اصلی ضعیف‌تر نیست. باید شرایط جسمی تیم را هم در نظر بگیریم. اگر کسی مصدومیت جزئی داشته باشد یا در آمادگی کامل نباشد باید حواسمان به شرایط او باشد. از سوی دیگر در لیگ برتر هم همچنان شانس سهمیه داریم به همین خاطر باید مراقب هر دو طرف باشیم تا استفاده کامل را ببریم. سرمربی تیم هم در آخرین صحبت‌های تیم شرایط را برای بازیکنان تشریح کرده است.

 

مدیر عامل تراکتورسازی در مورد اینکه برای اولین بار و در اقدامی عجیب در عمان میزبان هستند، عنوان کرد: تبریز شهر اولین‌ها است. هر جایی که ما هم می‌رویم اولین  اتفاق‌ها انجام می‌افتد. متاسفانه با اقدامی غیر حرفه‌ای ما مجبور هستیم برای اولین‌بار در شهر دیگر میزبان مسابقه‌‌ای باشیم. این مسئله از لحاظ مالی، کاری، صرف انرژی، حمل و نقل و ... مشکلات بسیار زیادی را به وجود می‌آورد. مسائل مالی هم که با مشکل روبرو باشد این مشکلات چند برابر خواهد شد.

 

عباسی در مورد اینکه ممکن است در مرحله یک هشتم نهایی با تیم دیگری از عربستان روبرو شوند، عنوان کرد: سپاهان زحمت می‌کشد و با کسب تساوی یا پیروزی مقابل الاتحاد این مسئله را منتفی می‌کند و مانع از صعود این تیم می‌شود.

 

وی در پاسخ به این سوال که در شبکه‌های مجازی از سوی هواداران استقلال جوی به راه افتاده که خواهان این هستند که امیر قلعه‌نویی در دیدار مقابل تراکتورسازی نتیجه نگیرد، اظهار داشت: افراد حرفه‌ای اینطور فکر نمی‌کنند. یورگن کلوپ مقابل دورتمند در آلمان باخت اما در بازی برگشت دیدید که در چه شرایطی این تیم را شکست داد. امیر قلعه‌نویی آدمی است که بیاید شرایط تیمی که در آن حضور دارد را بهم بریزد؟ مگر قرار است همه برای پرسپولیس و استقلال بازی کنند؟ یک لحظه هم کم نمی‌گذاریم. اکنون هم به فکر بازی با استقلال هستیم شرایط مصدومیت و تیمی را رفع می‌کنیم تا در این دیدار با قدرت ظاهر شویم. علیرضا منصوریان هم اعلام کرد که برای تیم خودش بازی می‌کند. ما اگر تیم آخر جدول هم باشیم این کار را نمی‌کردیم. اینکه بخواهیم ضعیف ظاهر شویم در قاموس تراکتورسازی نیست. هر مربی هم درون تیم باشد فرقی ندارد. روح حاکم به تراکتورسازی می‌طلبد که یک لحظه هم غفلت نکنیم.

 

وی افزود: باید در دیدار مقابل الهلال قوی کار کنیم و در تهران هم مردم انتظار دارند مثل سال قبل که در همین مقطع به مصاف استقلال رفتیم نتیجه‌ خوبی کسب کنیم. فوتبال قابل پیش‌بینی نیست. کمتر کسی فکر می‌کرد نفت تهران در این شرایط پرسپولیس را شکست دهد اما دیدید اینطور شد. بحث رقابت است و هر تیمی که بهتر باشد برنده خواهد شد.

 

مدیرعامل تراکتورسازی در مورد اینکه آیا سروش رفیعی با پیشنهادی از قطر روبرو شده و او تا چه زمانی سرباز است، خاطرنشان کرد: پیشنهاد رسمی به باشگاه نرسیده است. این بازیکنان همه با کیفیت هستندو مورد توجه خیلی از تیم‌ها قرار می‌گیرند. فعلا چنین چیزی به باشگاه منتقل نشده است. او تا ماه 9-10 جاری سرباز است. او در نیم فصل اول لیگ آینده قطعا در تراکتورسازی است.

 

وی یاد آور شد: صادق نجفی شهردار تبریز و شهرام دبیری پشتوانه خوبی برای ما هستند. شهردار روز گذشته در دیداری با اعضای تیم در هتل پارس پاداشی به آنها داد. او همیشه با روی بازی با ما برخورد کرده و فردی مثبت بوده است. شهردار در تبریز برای ما یک پشتوانه است.

 

عباسی در مورد وضعیت ادامه همکاری با قلعه‌نویی، تصریح کرد: از قلعه‌نویی خواستیم برنامه بدهد و بازیکنان خود را مشخص کند تا هر چه زودتر این برنامه را به هیأت مدیره ببریم و وضعیت بودجه‌ای را مشخص کنیم.

 

وی در پایان تصریح کرد: از دوستانی که در  این 2 سال همراهمان بودند چه دوستان همرزم  و چه سایر افراد کمک زیادی کردند. با وجود مشکلات مالی تراکتورسازی در حال حاضر از لحاظ پرداخت مالی وضعیت بسیار خوبی دارد. شرایط مالی مناسبی برایمان رقم زدند. دوستان علاقه‌ای به بردن نامشان ندارند و ما هم احترام می‌گذاریم. دوستان سپاه و نیروهای مسلح همیشه پیشتیبان ما بودند. فرماندهی سپاه عاشورا سردار کریمیان مثل برادر کنارمان بودند و ریاست هیأت مدیره را در اختیار داشتند. او بیش از توانش با تمام مسئولیتی که بر عهده دارد سعی کرده پشتیبان تیم باشد. از همه دوستان تشکر می‌کنم. هر چه در چنته داشتم به عنوان کمترین سعی کردم در طبق اخلاص بگذارم. امیدوارم مردم کم و کاستی ما را ببخشند و دعا کنند تیم به جایگاه اصلی خود برسد. این مردم پرشور آذربایجان حق شان است که تیم بسیار خوبی داشته باشند.

 

دیدگاه‌ها