کد خبر : 1322184 | 12 اردیبهشت 1395 ساعت 14:44 | 14.1K بازدید | 0 دیدگاه

نمی‌خواستیم بگویند تعمدی پرسپولیس را وارد حاشیه کرده‌اند

آذری: توپ سوءتفاهمات در زمین تاج است

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اعلام کرد که توپ سوءتفاهمات این باشگاه با پرسپولیس در ماجرای مسلمان و صادقیان در زمین سازمان لیگ و رئیسش است.

آذری: توپ سوءتفاهمات در زمین تاج است

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، سعید آذری درباره جلسه‌اش با مسئولان باشگاه پرسپولیس برای توافق پیرامون مبلغ رضایت‌نامه محسن مسلمان و حق رشد پیام صادقیان اظهار داشت: ما در این خصوص با مسئولان باشگاه پرسپولیس به توافق رسیدیم و در این خصوص با آقای طاهری صحبت کردیم. نمی‌خواستیم این صحبت پیش بیاید که ذوب‌آهن در مقطع فعلی لیگ تعمدی این کار را انجام داده تا پرسپولیس را وارد حاشیه و این تیم را از قهرمانی دور کند.

 

وی افزود: اگر ما در این مقطع پیگیری کردیم به این دلیل بود که دنبال مطالبات‌مان هستیم و چون به پایان لیگ نزدیک می‌شویم و دیگر کسی پاسخگوی ما نخواهد بود، گفتیم در همین مقطع پیگیر مطالبات باشیم.

 

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: اسناد و مدارکی که مسئولان باشگاه پرسپولیس نشان دادند و البته خودمان روی سایت باشگاه ذوب‌آهن منتشر کردیم، نشان می‌دهد که سازمان لیگ باید این مبلغ را پرداخت کند، اما سازمان لیگ به ما اعلام کرد پرسپولیس دو میلیارد و 300 میلیون تومان بدهکار است. ما می‌گوییم اگر باشگاه پرسپولیس بدهی داشته، پس چرا سازمان لیگ تعهد کرده است که این مبلغ را پرداخت کند؟ به‌همین دلیل ما با باشگاه پرسپولیس به توافق رسیدیم و قرار شد آقای طاهری در این مورد با آقای تاج مکاتبه کند.

 

آذری درباره اینکه آیا با این توافق بحث محرومیت محسن مسلمان منتفی است، گفت: ما اصلاً دنبال این نبودیم که مقابل بازی کردن مسلمان را بگیریم، بلکه به دنبال حق و حقوق خودمان بودیم. ما خودمان محسن مسلمان را به پرسپولیس دادیم و خوشبختانه این فصل هم به پرسپولیس کمک کرده است. بین ما یک سوءتفاهم بود که اکنون توپ این سوءتفاهم در میدان تاج و سازمان لیگ افتاده است.

 

وی درمورد اینکه اکنون میزان مطالبات باشگاه ذوب‌آهن از 420 میلیون تومان موجود چقدر است، خاطرنشان کرد: 100 میلیون تومان از مبلغ رضایت‌نامه مسلمان قبلاً پرداخت شده بود و اکنون 200 میلیون از این بابت طلبکاریم و 120 میلیون تومان هم حق رشد پیام صادقیان است. در مجموع 320 میلیون تومان طلب داریم.

 

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در خصوص اینکه آیا کاوه رضایی مدنظر باشگاه پرسپولیس قرار دارد و فصل آینده به این تیم می‌پیوندد، اظهار داشت: کاوه رضایی بازیکن آزاد است و هرکسی می‌تواند با این بازیکن مذاکره کند. من چند روز پیش با کاوه صحبت کردم و از او خواستم که از ذوب‌آهن نرود، اما به‌هر حال کاوه بازیکن باهوشی است و خودش بهترین تصمیم را می‌گیرد.

 

آذری در پاسخ به این سؤال که آیا مسئولان باشگاه پرسپولیس اطلاعاتی از وضعیت کاوه رضایی گرفتند تا برای مذاکره با این بازیکن اقدام کنند، تصریح کرد: خیر، در این جلسه صحبتی در خصوص کاوه رضایی نشد.

 

دیدگاه‌ها