کد خبر : 1322197 | 12 اردیبهشت 1395 ساعت 14:25 | 23K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با خبرنگاران

بیل: بدون رونالدو و بنزما هم موفق می‌شویم

رئال مادرید روز گذشته در غیاب رونالدو و بنزما، به لطف تک گل دقیقه 80 گرت بیل موفق شد در زمین سوسیداد به پیروزی دست یابد.

بیل: بدون رونالدو و بنزما هم موفق می‌شویم

به گزارش "ورزش سه"، بسیاری تصور می کردند که رئال بدون رونالدو و بنزما به دردسر بیفتد اما اینگونه نشد. کهکشانی ها پس از اینکه چندین فرصت مسلم گلزنی را از دست دادند، سرانجام به لطف گل گرت بیل برنده از زمین خارج شدند. رئال همچنان فاصله یک امتیازی خود با بارسلونا و اتلتیکو را به فاصله دو هفته تا پایان لالیگا حفظ کرده است.

 

بیل در پایان بازی به خبرنگاران گفت:" می دانستیم که برای اینکه شانس قهرمانی داشته باشیم باید در همه بازی های باقیمانده پیروز شویم. بازی با سوسیداد مثل یک فینال بود و خوشحالم که در نهایت پیروز شدیم. از دید من، قهرمانی در لالیگا امکانپذیر است و تا روز آخر به تلاشمان ادامه خواهیم داد."

 

غیبت رونالدو و بنزما:" هر دو از بزرگترین مهاجمان دنیا هستند ولی رئال مادرید بازیکنان خوب و باکیفیت زیادی دارد و امروز نشان دادیم که در غیاب رونالدو و بنزما هم می توانیم موفق شویم. از حالا به بازی سیتی فکر می کنیم که بسیار دشوار خواهد بود. امیدوارم چهارشنبه نیز به خوبی امروز بازی کنیم."

 

دیدگاه‌ها