کد خبر : 1322219 | 12 اردیبهشت 1395 ساعت 16:16 | 11.8K بازدید | 0 دیدگاه

رقبای ما امتیاز می‌دهند

خوردبین: باید فکر بازی‌های خودمان باشیم

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در این دو هفته هیچ تیمی بی‌انگیزه نیست. بازی شرافتمندانه و آبرو مهمترین انگیزه است. باور دارم رقبای ما هم امتیاز خواهند داد ولی ما باید به بازی‌ها و عملکرد خودمان فکر کنیم.

خوردبین: باید فکر بازی‌های خودمان باشیم

به گزارش "ورزش سه"، محمود خوردبین در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: بعد از بازی با نفت تهران، بچه‌ها از نظر روحی خراب بودند، اما پس از صحبت‌های برانکو و طاهری وضعیت‌شان کمی بهتر شد. البته اگر ناراحت نبودند باعث تعجب بود، ولی انتظار داریم از فردا با انگیزه و انرژی زیاد برای پیروزی در دو بازی آینده در تمرینات حضور پیدا کنند.

 

وی ادامه داد: هر چند نتیجه بازی با نفت بسیار ناگوار بود، اما باعث نمی‌شود ارزش‌های این تیم پرسپولیس نادیده گرفته شود که برای هفته‌های متمادی بدون شکست بود و خودش را تا صدر جدول بالا کشید. این بچه‌ها و کادر فنی، کار بزرگی را انجام دادند و مثل این بود که تازه پس از چند هفته از شروع مسابقات به ما اجازه شروع بازی‌های‌مان را داده باشند و با وجود تمام مشکلاتی که به شکل‌های مختلف برای ما ایجاد شد، همه رقبا را کنار زدیم.

 

خوردبین خاطرنشان کرد: در واقع آنچه این ناراحتی را بیشتر کرد، فکر کردن به همین تلاش بود. واقعاً حیف است اگر این تیم قهرمان نشود، ولی من شک ندارم که رقبای ما امتیاز می‌دهند، پس مهم این است که ما نتیجه بگیریم. فکر کردن به اینکه دیگران چه می‌کنند، مشکلی را حل نمی‌کند. حداقل در مجموعه ما همه فقط باید روی بازی‌های خود فکر کنیم. هر اتفاقی هم بیفتد باید به دنبال کسب این شش امتیاز باشیم.

 

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه در بازی با نفت از یک سو اشتباهات داوری مشکل‌ساز شد و از سوی دیگر خود پرسپولیس هم مانند قبل نبود، تصریح کرد: در اینکه روز خوب ما نبود، شکی نیست. بالاخره تیمی که این همه مدت با این سختی خود را بالا کشیده و برای هفته‌ها در اوج بود، ممکن است یک جایی هم کمی اُفت کند، چون هم فشار بازی‌ها و هم فشار روانی روی بچه‌ها خیلی زیاد بود اما مسئله این است که پرسپولیس به قدری خوب شده که در روز بدش هم ضعیف‌تر از حریف و مستحق شکست نبود. در واقع باید بگویم ما در روزی که خوب نبودیم هم سرتر از حریف بودیم و این‌طور نیست که نفت مزد برتری فنی‌اش را گرفته باشد. آنها در قواره ما بازی نکردند، اما اشتباه داور مهلک بود، آن هم در شرایطی که بنگر را نداشتیم و رامین رضاییان را هم محروم کرده بودند. اشتباهات داوری دیگر بازی‌ها هم به مسائل این بازی اضافه شد.

 

وی درباره اینکه آیا بازیکنان پرسپولیس هم دچار غرور شده بودند یا نه، گفت: شاید عبارت بهتر این باشد که بگویم آنها احساس می‌کردند، قهرمان شده‌اند و این مسئله تمرکز تیم را به‌هم ریخت.

 

خوردبین در پایان در ارتباط با تصور خود از عملکرد حریفانی که برابر رقبای پرسپولیس قرار می‌گیرند، اظهار داشت: تکلیف ما که روشن است. هر تیمی جلوی پرسپولیس بازی کند از تمام وجودش مایه می‌گذارد. درباره حریفانی که برابر رقبای ما قرار می‌گیرند و بعضاً گفته می‌شود انگیزه خاصی برای جنگیدن ندارند هم باید بگویم؛ این درست که بعضی از این تیم‌ها از نظر جدولی هیجان یا نگرانی خاصی ندارند، اما بزرگ‌ترین انگیزه بازی شرافتمندانه و آبروی خودشان است، چون الان عملکرد همه زیر ذره بین قرار دارد و نتایج دو هفته پایانی بازی‌ها از یک سو می‌تواند باعث حرف و حدیث همیشگی شود. من فکر نمی‌کنم بازیکنی باشد که نخواهد فشار بیاورد، چون همه در معرض قضاوت مردم هستیم.

 

دیدگاه‌ها