کد خبر : 1322223 | 12 اردیبهشت 1395 ساعت 16:20 | 12.1K بازدید | 0 دیدگاه

سوانسی 3-1 لیورپول

شکست سنگین لیورپول در خانه سوانسی

دیدار تیم های سوانسی و لیورپول لحظاتی پیش با نتیجه 3-1 به سود سوانسی خاتمه یافت تا امیدهای لیورپول برای رسیدن به مکان های بالای جدول کاهش یابد.

شکست سنگین لیورپول در خانه سوانسی

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول خسته از بازی سنگین روز پنجشنبه برابر ویارئال به زمین سوانسی رده پانزدهمی آمده بود. سوانسی هفته گذشته در زمین لستر 4-0 مغلوب شده بود و لیورپول هم برابر نیوکاسل 2-2 به یک تساوی بد خانگی دست یافته بود.

 

بازی با حملات سوانسی آغاز شد و بازیکنان این تیم خیلی زود کنترل توپ و میدان را در دست گرفتند و پس از چند حمله تقریبا جدی، دقیقه 20 به گل اول خود دست یافتند. آیو، ستاره غنایی سوانسی موفق شد کرنر ارسالی سیگوردسون را با ضربه سری زیبا به گل اول میزبان تبدیل کند.

 

 

لیورپول بلافاصله واکنش نشان داد و روی حرکت کوتینیو می توانست به یک پنالتی دست یابد اما داور اعتقادی به این امر نداشت. سوانسی که همچنان تیم برتر میدان بود، دقیقه 33 به گل دوم خود نیز دست یافت. جک کورک روی یک حرکت انفرادی از 25 متری با ضربه ای کات دار و دقیق، توپ را دور از دستان وارد به قعر دروازه لیورپول رساند تا حساب کار 2-0 شود. وارد کمی بعد با واکنش خوب خود مانع از این شد تا شکست لیورپول سنگین تر شود. نیمه اول با همان نتیجه 2-0 به سود سوانسی به اتمام رسید.

 

 

لیورپول نیمه دوم را بهتر از سوانسی آغاز کرد و پس از خلق چند موقعیت خطرناک سرانجام دقیقه 65 توسط بنتکه فاصله را به یک گل کاهش داد. بنتکه موفق شد روی یک ضربه کرنر و با ضربه سری شیرجه ای، لیورپول را به گل برساند.

 

در حالیکه شاگردان کلوپ امیدوار به زدن گل تساوی شده بودند، سوانسی دقیقه 67 حساب کار را 3-1 کرد. روی آشفتگی خط دفاعی لیورپول و در یک غافلگیری، آیو با شوتی محکم توپ را به کنج دروازه لیورپول رساند تا آب سردی روی هواداران این تیم ریخته باشد. دقیقه 76 اسمیت از لیورپول از زمین بازی اخراج شد تا کار برای لیورپولی ها سخت تر نیز بشود. در نهایت این بازی با برتری 3-1 سوانسی خاتمه یافت.

دیدگاه‌ها