کد خبر : 1322323 | 13 اردیبهشت 1395 ساعت 09:45 | 7.5K بازدید | 0 دیدگاه

سه امتیاز بازی با تیم ویسی را می‌خواهیم

بادامکی: كار پرسپولیس به اما و اگر كشیده

هافبک پدیده مشهد اعتقاد دارد به وجود اینکه جایگاهشان با برد و باخت در جدول تغییر نمی کند اما باز هم انگیزه بازیکنان و کادرفنی این تیم برای نتیجه‌گیری بالاست.

بادامکی: كار پرسپولیس به اما و اگر كشیده

 

حسین بادامکی درباره شکست مقابل ذوب آهن به خبرنگار "ورزش سه" گفت: اوضاع خوب نیست ولی وقتی یک تیم می‌بازد زیاد هم خوب نیست. مقابل ذوب‌آهن بازی خوبی انجام دادیم توپ‌هایمان تبدیل به گل نشد. درست است که جایگاهمان در جدول زیاد فرقی نمی‌کند اما اینگونه نیست که برویم و بی خیال بازی کنیم. به هر حال اگر ذوب‌آهن را می بردیم می توانستیم هشتم شویم اما سه امتیاز خانگی‌مان را از دست دادیم.


او درباره دیدار پیش رو با استقلال‌خوزستان و اینکه پدیده یکی از تیم‌های تمام‌کننده قهرمان لیگ است ادامه داد:  بالاخره هفته‌های آخر لیگ حساس است چرا برای تیم‌های پایین جدولی و چه بالایی جدولی این آخرین بازی خانگی ماست امیدوارم بتوانیم 3 امتیاز را بگیریم و روند جایگاهمان بهتر شود چون هم برای خودمان خوب است و هم اینکه هوادارانمان خوشحال می‌شود.


وی از انگیزه‌هایی که در دو بازی باقیمانده دارند می‌گوید: ما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا از دو بازی آینده دست پر برگردیم و رتبه‌ای که در شان و شخصیت تیم‌مان است را کسب کنیم.


بادامکی که سابقه حضور در پرسپولیس را دارد در پایان درباره اینکه این تیم می‌تواند امسال جام را بالای سر ببرد یا خیر افزود: کار پرسپولیس سخت شده است و به اما و اگر کشیده شد اما آنها شانس بالایی برای قهرمانی دارند.

 

دیدگاه‌ها