کد خبر : 1322324 | 13 اردیبهشت 1395 ساعت 09:46 | 42.1K بازدید | 6 دیدگاه

من سرخابی سپاهانی گسترشی‌ام

سیدصالحی: هرطور شده پرسپولیس را می‌بریم

سیدمهدی سیدصالحی مهاجم گسترش فولاد می‌گوید با علم به اینکه پرسپولیس تیم خوبی است و مربی بادانشی مثل برانکو را بالای سرش دارد اما آنها به 3 امتیاز بازی فکر می‌کنند.

سیدصالحی: هرطور شده پرسپولیس را می‌بریم

سیدصالحی در مورد دیدار پیش رو با پرسپولیس به خبرنگار "ورزش سه" گفت: از زمانی که آقای برانکو به این تیم آمده پرسپولیس متحول شده از طرفی بازیکنان خوبی دارد اما ما همیشه در زمین خودمان خوب بازی می‌کنیم و تیم‌مان تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه است باید 3 امتیاز را بگیریم.


او در مورد اینکه گسترش فولاد یکی از تیم‌های تاثیرگذار در قهرمانی لیگ امسال است ادامه داد: ما فقط به سه امتیاز نیاز داریم و به چیز دیگری فکر نمی‌کنیم. تیم‌هایی که پایین‌تر از ما هستند امتیازاتشان به ما نزدیک است و باید هرطور شده پرسپولیس را ببریم، ما یک بازی جوانمردانه انجام می‌دهیم تا بتوانیم دل هوادارانمان را شاد کنیم.


وی در پاسخ به این سوال که خودش را بیشتر طرفدار کدامیک از 2 تیم استقلال و پرسپولیس می‌داند می‌گوید: من سرخابی هستم و در هر 2 تیم فوتبال بازی کرده ام. دو سال استقلال بوده ام و چند سالی هم در سپاهان، 2 سال هم پرسپولیس بازی کردم البته مهم این است که در هر تیمی که بازی می کند به پیراهنش عرق داشته باشد و من هم در هر تیمی که حضور داشتم با تمام وجود کار می کردم.


سیدصالحی در پایان افزود: اميدوارم  در روز بازی با پرسپولیس تماشاگران تبریز از ما حمایت کنند و یک بازی خوب ببنیم که با کسب 3 امتیاز ما همراه شود.

 

دیدگاه‌ها