کد خبر : 1322328 | 13 اردیبهشت 1395 ساعت 09:33 | 1.5K بازدید | 0 دیدگاه

مانچینی: بدترین عملکرد فصل‌مان بود

روبرتو مانچینی،‌سرمربی اینترمیلان عملکرد تیمش مقابل لاتزیو را به عنوان یکی از بدترین نمایش هایی که تا به حال دیده معرفی کرد.

مانچینی: بدترین عملکرد فصل‌مان بود

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان مانچینی برای حفظ امیدهای خود برای کسب سهمیه چمپیونزلیگ به پیروزی در دیدار شب گذشته نیاز داشتند ولی در نهایت 2-0 شکست خوردند تا سهمیه چمپیونزلیگ نیز از اهداف اینتر خارج شود. مانچو که پس از بازی به شدت عصبانی بود،‌ به انتقاد از شاگردانش پرداخت.


او گفت:" در نیمه اول خیلی بد بازی کردیم و شایسته شکست بودیم. در نیمه دوم خوب بودیم،‌ فرصت این را داشتیم که مساوی بگیریم ولی نتوانستیم. کلوزه یک گل خیلی آسان به ما زد. لاتزیو در نیمه دوم کار خاصی نکرد ولی یک موقعیت داشت که به پنالتی تبدیل شد. 20 دقیقه اول بازی،‌ بدترین عملکرد ممکن بود. ضعیف بود، هیچ انگیزه ای در آن نبود. مثل یک بازی پیش فصل. در نیمه دوم مسلما بهتر شدیم ولی باید گلزنی کرد و این مشکل همیشگی ماست. خیلی از بازیکنان باید بفهمند که اینتر،‌ اینتر است."


مانچو با وجود شکست گفت:" تکرار می‌کنم که این فصل،‌ فصل خوبی بوده است. امیدوار بودیم رده سوم را کسب کنیم و فرصت این را داشتیم که این دستاورد را به دست آوریم. اگر رم نتواند جنوا را ببرد، شاید کمی امید داشته باشیم ولی حداقل رده ی چهارم را حفظ خواهیم کرد."

دیدگاه‌ها