کد خبر : 1322338 | 13 اردیبهشت 1395 ساعت 10:19 | 42.5K بازدید | 2 دیدگاه

دوباره نظر کی‌روش را جلب می‌کنم

نریمان‌جهان: یقه پرسپولیس را می‌گیریم

هافبک تیم گسترش فولاد تبریز اعتقاد دارد تیمش مقابل پرسپولیس برای برد بازی می کند.

نریمان‌جهان: یقه پرسپولیس را می‌گیریم
سامان نریمان جهان در گفت و گو با "ورزش سه" درباره شرایط تیمش قبل از دیدار با پرسپولیس عنوان می کند: شرایط خوبی داریم. بعد از شکست مقابل سپاهان که با بدشانسی و اشتباه داور رقم خورد، توانستیم ریکاوری مناسبی انجام دهیم و خود را مهیای دیدار با پرسپولیس کنیم.

او ادامه می دهد: پرسپولیس تیم خیلی خوبی است، بازی های گذشته این تیم نشان می دهد در خط حمله بسیار خوب کار می کند ولی ما بهترین عملکرد را خواهیم داشت. تمام هدفمان این است که برای بردن پای به زمین بگذاریم و شک نکنید می توانیم به هدفی که داریم، برسیم.

هافبک گسترش فولاد درباره اینکه شاید قهرمان لیگ را تیم او تعیین کند، تاکید می کند: ما این موضوع را می دانیم اما توجهی به چنین مسائلی نداریم. بی تردید بهترین بازی مان را انجام می دهیم. شک نکنید همانطور که استقلال خوزستان را متوقف کردیم، یقه پرسپولیس را نیز می گیریم.

نریمان جهان درباره نیمکت نشینی اش در ترکیب گسترش فولاد بیان می کند: این موضوع نظر سرمربی تیم است.  من مثل هر بازیکن دیگری از نیمکت نشینی ناراحت هستم اما به نظر کمالوند احترام می گذارم.

وی درباره اینکه مدت ها است از تیم ملی فوتبال دور مانده است، می گوید: متاسفانه در چند مقطع مصدومیت های بدی برایم پیش آمد که مرا از تیم ملی دور کرد. آرزویم بازگشت به تیم ملی است و امیدوارم شرایطی پیش آید تا دوباره نظر کارلوس کی روش را جلب کنم.

دیدگاه‌ها