کد خبر : 1322355 | 13 اردیبهشت 1395 ساعت 11:01 | 1.1K بازدید | 0 دیدگاه

هوینس مقصر اصلی حمله به کاپیتان دورتموند

اظهارنظر رئیس پیشین باشگاه بایرن موجب شد موجی از حملات علیه کاپیتان دورتموند شکل بگیرد.

هوینس مقصر اصلی حمله به کاپیتان دورتموند

به گزارش "ورزش سه"، در روزهایی که گذشت برای بایرنی‌ها صرفا به علت تساوی نابهنگامشان مقابل بروسیا مونشن‌گلادباخ حواشی ایجاد نشد، بلکه اظهارنظر اولی هوینس درمورد متس هوملس هم جنجال زیادی به پا کرد. کارل هاینس رومنیگه ،نایب رئیس بایرن مونیخ، در واکنش به اظهارات همکار سابقش گفت:" احتمالا اولی دچار سوءتفاهم شده است. آنکه بر در کوبید بایرن مونیخ بود، نه متس هوملس. متس به سوی ما نیامد، بلکه ما از او پرسیدیم که می‌تواند در مورد تراسنفر شدن به بایرن فکر کند یا خیر."


توجیه رومنیگه در حالی بیان می‌شود که هوینس –که فوریه سال جاری بعد از گذراندن دو سال حبس به جرم فرار مالیاتی آزادی‌اش را جشن گرفت، اما کماکان هیچ سمت رسمی در بایرن ندارد- به تازگی گفته بود:" وقتی یک نفر بر در بایرن می‌کوبد، بایرن تیمی نیست که در را نگشاید."


رومنیگه در ادامه توضیحاتش اضافه کرد:" حالا اولی موضوع را فهمیده است. او آدم مطلع و روشنی است."


این جنجال در حالی بپا شد که هانس یواخیم واتسکه ،نایب رئیس دورتموند، نیز واکنش نشان داد و گفت:" هوینس در حال حاضر هیچ مقامی ندارد و فقط یک هوادار قدیمی به شمار می‌آید. طرف صحبت من رومنیگه است و او تا کنون به درستی رفتار کرده است."


گفتنی است انتشار اظهار نظر هوینس درمورد انتقال هوملس به بایرن موجب شد هواداران دورتموند در بازی اخیر تیم محبوبشان مقابل وولفسبورگ کاپیتان متس را بارها هو کنند و بنرهایی در اعتراض به تصمیم او نشان دهند.

دیدگاه‌ها