کد خبر : 1322362 | 13 اردیبهشت 1395 ساعت 11:14 | 9.6K بازدید | 0 دیدگاه

گلایه های اکسین بعد از صعود؛

لطیفی: صعود کردیم اما حمایت نشدیم

سرمربی اکسین که روز گذشته موفق شد در فاصله دو هفته مانده به پایان این رقابت ها تیمش به دسته اول بیاورد از مسوولان استان البرز گلایه دارد.

لطیفی: صعود کردیم اما حمایت نشدیم

به گزارش "ورزش سه"، علی لطیفی که در کنار فیروز کریمی کادرفنی قدرتمندی برای تیم اکسین البرز ساخته اند در ارتباط با صعودشان به لیگ برتر گفت: در دیدار با رهپویان رضوانشهر برای كسب پيروزی پا به ميدان گذاشته بوديم و موفق شديم به هدف‌مان دست يابيم. با پتانسيلی كه در تيم اطلاع داشتيم از هفته های قبل پيش بينی صعود به ليگ دسته اول را داشتيم اما به قهرمانی در ليگ دو می‌انديشيم.


سرمربی اکسین در ادامه گفت: صعود اكسين به ليگ دسته اول را مديون شهدا و اهل بيت هستيم كه در مسير سخت و طاقت فرسا دست ما را گرفتند و ياری‌مان كردند.
لطیفی در مورد برنامه های اکسین برای حضور در فصل آینده لیگ دسته اول گفت: با توجه به برنامه‌ريزی كه مسوولان باشگاه براي ٥ سال آتی در نظر گرفته‌اند انشالله با قدرت در ليگ دسته اول حضور خواهيم داشت.


او در خصوص اينكه امتياز تيم در البرز خواهد ماند يا خير، گفت" مطمئنا مسوولان باشگاه هدف‌شان حفظ سهميه در استان البرز خواهد بود اما انتظار داريم مسوولان استان نیز ما را در اين راه مورد حمايت خود قرار دهند، كاري كه متاسفانه در اين فصل صورت نگرفت.

دیدگاه‌ها