کد خبر : 1322363 | 13 اردیبهشت 1395 ساعت 11:21 | 19.6K بازدید | 1 دیدگاه

خزانه خالی تقدیم رئیس بعدی فوتبال

صدای ملی پوشان هم در آمد

ملی پوشان دو سه ماهی است پاداش های دلاری پیروزی در مرحله مقدماتی جام جهانی را نگرفته اند و همین مسئله باعث اعتراض برخی از آنها شده است!

صدای ملی پوشان هم در آمد

به گزارش "ورزش سه"، شاید باور این مسئله سخت باشد که ملی پوشان چشم انتظار پاداش های دلاری فدراسیون فوتبال هستند آنهم به خاطردستمزدهایی که از باشگاه های خود می گیرند. اما شرایط همه ملی پوشان این طور نیست که عضو باشگاه های متمول باشند و دستمزدشان بالا باشد. برخی از ملی پوشان در تیم های کوچک شهرستانی توپ می زنند و نه تنها دستمزد آنها پایین است بلکه به خاطر مشکلات مالی همین دستمزد کم را نمی گیرند و به این خاطر چشم به پاداش های دلاری فدراسیون فوتبال دوخته بودند که در ماه های اخیر محقق نشده است. برخی از آنها در محافل خصوصی گفته اند پس کی پاداش ما را می دهید؟


کی روش این مسئله را در جلسه خود با اعضای هیئت رئیسه هم مطرح کرد. او خطاب به حاضران در جلسه گفته بود:«من همان طور که در برابر تیم های کره جنوبی و ژاپن ژنرال ایران هستم باید برای بازیکنان خود یک ژنرال باشم. اما وقتی به آنها قولی می دهم و عمل نمی شود به واقع من ژنرال نیستم. از سویی وقتی این قول ها عملی می شود به واقع ما به کادر فنی خود احترام نگذاشته ایم.»


فدراسیون فوتبال آن قدر مشکلات مالی دارد که نتوانسته دستمزد محمد مایلی کهن را پرداخت کند. اگر فدراسیون فوتبال پول داشت حتما دستمزد محمد مایلی کهن را پرداخت می کرد تا وی به فدراسیون فوتبال نیاید و با علی کفاشیان دعوا نکند! به نظر می رسد خزانه فدراسیون فوتبال خالی است و فدراسیون فوتبال با خزانه خالی تقدیم به رئیس بعدی می شود.

دیدگاه‌ها