کد خبر : 1322375 | 13 اردیبهشت 1395 ساعت 11:49 | 41.9K بازدید | 2 دیدگاه

جهانبخش بهترین پاسور نیم فصل دوم آلکمار

سکانس‌پایانی‌هنرنمایی‌جهانبخش(گزارش تصویری)

آلکمار در آخرین بازی خانگی خود در این فصل از رقابت های لیگ برتر هلند موفق شد با گل باران مهمان خود جایگاه چهارمی اش در جدول را تثبیت کند.

به گزارش "ورزش سه"، در این بازی علیرضا جهانبخش درست مثل تمام بازی های قبلی در ترکیب اصلی آلکمار به عنوان وینگر راست به میدان رفت و یک بار دیگر با درخشش خود تاثیر فراوانی در برد شیرین تیمش برابر گرافشاپ داشت. زدن یک گل و دادن یک پاس گل باعث شد تا ملی پوش ایرانی در آخرین سکانس از هنرنمایی هایش در ورزشگاه افاس سربلند از میدان خارج شود.


قرمزپوشان آلکمار که دیگر امیدی برای قرار گرفتن در بین سه تیم اول هلند و صعود مستقیم به رقابت های اروپایی نداشتند برای این که بتوانند در بالاترین جایگاه ممکن فصل را به پایان برسانند مقابل خرافشاپ فوتبالی تهاجمی به نمایش گذاشتند و در همان نیمه نخست کار را تمام کردند تا طرفداران شان در ورزشگاه لحظات شادی را سپری و با تیم محبوب شان خداحافظی کنند.


جهانبخش گل سوم تیمش را با ضربه و فراری دقیق به ثمررساند و تصویر شکرگذاری او از خداوند به سوژه رسانه های هلندی تبدیل شد ضمن این که این بازیکن با ساختن گل چهارم تیمش یکی از ستاره های این بازی لقب گرفت تا با این عملکرد لقب بهترین پاسور آلکمار در نیم فصل دوم و سال 2016 را به خود اختصاص دهد.


نمایش دیدنی جهانبخش به نحوی بود که در هنگام تعویض در دقیقه 86 بازی نه تنها 17 هزار تماشاگر حاضر در ورزشگاه آفاس ایستاده به تشویق او پرداختند بلکه مربیان آلکمار نیز هر یک جدا این بازیکن را در آغوش گرفته و از تلاش های او قدردانی کردند. حالا آلکمار در آخرین بازی باید هفته آینده به مصاف اوترخت تیم پنجم جدول برود تا با کسب یک امتیاز جایگاه چهارمی اش در لیگ هلند را تثبیت کند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها