کد خبر : 1322389 | 13 اردیبهشت 1395 ساعت 12:32 | 4.2K بازدید | 0 دیدگاه

تاج: باید به تخلفات مدیران هم رسیدگی شود

مهدی تاج یکی از سه گزینه ریاست آتی فدراسیون فوتبال است.

تاج: باید به تخلفات مدیران هم رسیدگی شود

به گزارش "ورزش سه"، او موافق ادامه فعالیت کمیته اخلاق در تشکیلات فدراسیون فوتبال است اما می گوید این کمیته باید بر اساس متدهای تعیین شده از سوی فیفا پیش رود. آبروی افراد حفظ شود و اگر تخلفی صورت گرفته باید فرد خاطی دعوت شود و بعد از تفهیم تخلف از خود دفاع کند و رای صادر گردد. نه اینکه بر اساس زعم و گمان اسامی مخفف اعلام شود و آبروی افراد ریخته شود. ضمن اینکه مهدی تاج معتقد است کمیته اخلاق باید به تخلفات مدیران هم رسیدگی کند.


از مهمترین برنامه هایی که مهدی تاج برای اداره فدراسیون فوتبال در نظر گرفته تشکیل چهار سازمان به نام های سازمان اقتصادی، سازمان تیم های ملی، سازمان فوتبال و فوتبال ساحلی و هم چنین سازمان لیگ است که البته سازمان چهارمی هم اکنون در فوتبال فعال است و جالب اینکه ریاست وی بر عهده مهدی تاج است. البته از نظر وی سازمان لیگی که  تدوین کرده کمی متفاوت با سازمان فعلی است.


مهدی تاج می گوید: فدراسیون فوتبال باید کوچک شود و باید به فضاهایی ورود کند که در حوزه وظایف این چهار سازمان قرار نمی گیرد. مثلا مثل کمیته انضباطی و کمیته داوران.
از دیگر برنامه هایی که این روزها تاج بر آن تاکید دارد افزایش دستمزد داوران است. آخرین بار دستمزد داوران در روزهای حضور مهدی تاج در کمیته داوران و در دو مرحله از 136 هزار تومان به 500 هزار تومان تغییر کرد اما از زمانی که مهدی تاج از این کمیته بیرون آمده هنوز دستمزد داوران تغییر نکرده است و البته این مورد گلایه است. در سال های اخیر با اینکه داوران اسپانسر یک میلیارد تومانی هم داشته اند هنوز موفق به خرید هدست های رادیویی نشده اند که هر هدست 25 میلون تومان است. سهم داوران از اسپانسرهایی که در فصل های اخیربرای داوران گرفته شده فقط چند بسته س بوده است.

دیدگاه‌ها