کد خبر : 1322400 | 13 اردیبهشت 1395 ساعت 13:07 | 232.4K بازدید | 56 دیدگاه

هر عددی دوست داشته باشم نشان می‌‌دهم

بیرانوند: یک‌بار هم نگفته‌ام که استقلالی‌ام

روز گذشته طرفداران استقلال در تمرین نفت تهران حاضر شدند و به دروازه‌بان جوان این تیم انتقاد کردند که چرا به یکباره پرسپولیسی شده است.

بیرانوند: یک‌بار هم نگفته‌ام که استقلالی‌ام

علیرضا بیرانوند به "ورزش سه" گفت که اگر این اتفاق‌ها ادامه‌دار باشد دیگر به تمرین نفت تهران نخواهد رفت.


ظاهرا دیروز در تمرین نفت تعدادی از هواداران استقلال به تو حمله کرده اند، تعریف می کنی که ماجرا چه بود؟
روز گذشته من به زمین تهرانسر رفتم تا خودم را برای تمرین آماده کنم. به یکباره متوجه حضور چند هوادار شدم. آنها طر فدران تیم استقلال بودند و با لحنی تند به من گفتند که چرا اینقدر در مورد پرسپولیس حرف می زنم. واقعا این صحنه برای من شوک آور بود و خودم هم ترسیده بودم.


مگر تماشاگر می تواند در تمرین نفت شرکت کند؟
نه. زمین تمرین نفت طوری است که افراد متفرقه نمی توانند در تمرین نفت شرکت کنند. من نمی‌دانم این تماشاگران به چه مجوزی سر تمرین ما آمدند. البته آقای منصوریان زمانی که متوجه شد به هواداران گفت که شما حق ندارید با بازیکنان من اینطور رفتار کنید و بازیکنان آزاد هستند که در پایان فصل به هرتیمی که دوست دارند بروند.


ولی تو مقابل پرسپولیس کلین‌شیت کردی و به نوعی نشان دادی که با این تیم تبانی نکرده‌ای؟
خدا به خانواده‌ام رحم کرد که برابر پرسپولیس گل نخوردم. تماشاگران استقلال آنقدر در طول هفته من را اذیت کردند که فقط از خواستم که به خاطر آبرویم هم شده کاری کند که من بهترین عملکردم را داشته باشم. خدا به من رحم کرد که در بازی با پرسپولیس همه چیز به نفع ما تمام شد.


ولی خیلی‌ها می‌گفتند تو ممکن است برابر پرسپولیس کم‌کاری کنی. وقتی این صحبت‌ها را می‌شنیدی چه حسی داشتی؟
شاید باورتان نشود ولی من فقط برای آبروی خودم برابر پرسپولیس بازی کردم. باشگاه ما صاحب ندارد و من سعی کردم بهترین عملکردم را داشته باشم تا به نوعی نشان دهم که آبرویم از هر چیزی برایم مهمتر است.


چطور بعد از اینکه بارها اعلام کردی که من استقلالی هستم به یکباره طرفدار دو آتشه پرسپولیس شدی؟
من چه زمانی گفتم استقلالی هستم؟ شما یک بار به من بگویید که من گفته باشم استقلالی هستم. من به فکر پیشرفت فوتبالم هستم و نمی‌دانم تماشاگران استقلال تا کجا بودند که حالا اینطور سینه چاک می‌دهند.


به هر حال اینکه در اینستاگرامت عدد 6 نشان می‌دهی و کارهایی می‌کنی که استقلالی‌ها ناراحت بشوند تبعاتی هم دارد. این موضوع را تایید نمی‌کنی؟
من در صفحه اینستاگرامم حق دارم که هر عددی که دوست دارم نشان دهم و فکر نمی‌کنم این موضوع به کسی ربط داشته باشد. صفحه اینستاگرام مثل زندگی شخصی من است و من دوست دارم در آن هرکاری که می‌خواهم انجام دهم.


ولی به هرحال این کار تو هواداران استقلال را حسابی عصبانی کرده است؟
من فقط این را بگویم که احمدرضا عابدزاده بزرگترین دروازه بان تاریخ ایران است وبا وجود اینکه پیراهن استقلال را برتن کرد، به پرسپولیس رفت و عقاب آسیا شد. من که دیگراز عابدزاده بزر گتر نیستم. ضمن اینکه من حتی یک بازی هم با پیراهن استقلال انجام ندادم که تماشاگران استقلال اینطور به من فشار می‌آورند.


حالا فکر می‌کنی این اتفاق‌ها باز هم برای تو ادامه پیدا می‌کند؟
اگر قرار باشد یک دفعه دیگر این اتفاق بیفتد، مطمئن باشید دیگر سر تمرین نفت نمی‌روم. روز گذشته به حراست مجموعه تهرانسر هم گفتم که اگر اتفاقی برایم بیفتد مسئولش آنها هستند. من نمی‌دانم این تماشاگران به یکباره از کجا پیدایشان شد چراکه نفت نه صاحب دارد و نه تماشاگری.


به تماشاگران استقلال حق نمی‌دهی که از تو ناراحت باشند؟
نه چرا باید حق بدهم فقط سوال من این است که 2 روز دیگر بازی‌های تیم ملی شروع می‌شود و من نمی‌دانم این تماشاگران استقلال نمی‌خواهند بیایند و تیم ملی را تشویق کنند؟ من یک بازیکن جوان هستم که در تیم ملی بازی می‌کنم و نباید اینطور برخوردها با من انجام شود.


این موضوع در کار تو در تیم ملی تاثیر می‌گذارد؟
من فقط برای تیم ملی فوتبال بازی می‌کنم برای اینکه در درون دروازه تیم ملی قرار بگیرم و افتخارآفرینی کنم. هیچ انگیزه دیگری هم ندارم. نباید با کارهایی که انجام می‌شود انگیزه من از بین برود به هر حال طرفداران استقلال هم باید درک کنند که من بازیکن تیم ملی هستم و نباید اینگونه رفتارها صورت بگیرد.


حالا از پرسپولیس برای فصل بعد پیشنهاد داری؟
من تا حالا کوچکترین صحبتی با باشگاه پرسپولیس نکردم ضمن اینکه با باشگاه نفت قرارداد دارم. سعی می‌کنم در آخر فصل تصمیمی بگیرم که به نفع حضورم در تیم ملی باشد و هیچ انگیزه دیگری هم ندارم.

دیدگاه‌ها