کد خبر : 1322403 | 13 اردیبهشت 1395 ساعت 13:15 | 4.9K بازدید | 0 دیدگاه

بهروان: اعتراض استان‌ها مانع انتخابات نمی‌شود

عضو هیات رییسه فدراسیون فو‌تبا‌ل می‌گوید فکر نمی‌کند با اعتراض استان‌ها به عدم تصویب اساسنامه در هیات دولت مشکلی به وجود بیاید چرا که وزارت ورزش و جوانان اساسنامه سال 90 را قبول دارد.

بهروان: اعتراض استان‌ها مانع انتخابات نمی‌شود

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، غلامرضا بهروان، پس از پایان جلسه هیات رییسه فدراسیون فو‌تبا‌ل درباره اعتراض هیات‌های فو‌تبا‌ل چند استان‌ گفت: آنها درخواستی داده بودند که اگر وزارت ورزش و جوانان اساسنامه را در هیات دولت به تصویب نرساند در انتخابات شرکت نمی‌کنند اما فکر نمی‌کنم مشکل خاصی وجود داشته باشد، چرا که وزارت ورزش و جوانان اساسنامه سال 90 را قبول دارد و احتمالا با همان انتخابات را برگزار می‌کنیم.

 

 

او درباره جلسه امروز (دوشنبه) نیز گفت: مهم‌تر‌ین بحث امروز گزارش مالی فدراسیون فو‌تبا‌ل در طول هشت سال گذشته بود که آقای ایمان زاده به طور تفکیکی آن را ارائه کرد و توضیح داد و هیات رییسه هم به آن را به تصویب رساند. همچنین همه اعضای هیات رییسه تاکید داشتند که انتخابات باید به موقع برگزار شود و ما هم امیدواریم که این اتفاق رخ دهد. البته من دیگر در هیات رییسه بعدی نخواهم بود.

عضو هیات رییسه فدراسیون فو‌تبا‌ل درباره اساسنامه فدراسیون فو‌تبا‌ل، اظها‌ر کرد: اساسنامه در سال 90 در مجمع فدراسیون فو‌تبا‌ل تصویب شده است و اگر الان وزارت ورزش و جوانان این اساسنامه را تایید کند فکر نمی‌کنم که مشکلی برای انتخابات به وجود بیاید و همه در این انتخابات شرکت خواهند کرد.

 

او در ادامه درباره این که اوسیانو به دلیل نبود جا ایران را ترک کردند، گفت: او چند سال بود که در هتل المپیک زندگی می‌کرد‌، اما در مجتمعی که خودم زندگی می‌کنم یک واحد برای او گرفتم که گویا از آن خوشش نیامد. این واحد امکانات مکفی را داشت، اما به نظر می‌رسید که خودش می‌خواست در هتل زندگی کند.

 

بهروان در پاسخ به این سوال که چه نمره‌ای به فدراسیون فو‌تبا‌ل می‌دهد، گفت: عملکرد فدراسیون باید در همه زمینه‌ها بررسی شود. من نمره 14 به بالا به فدراسیون می‌دهم.

 

وی درباره دیدار پر‌سپولیس و گسترش فولاد در ورزشگاه یادگار امام (ره)، اظها‌ر کرد: مجتمع گسترش فولاد ، ورزشگاه خوبی ساخته که چمن با کیفیتی دارد، اما این ورزشگاه ظرفیت تماشاگر کمی دارد و با توجه به صحبتی که با دکتر ذوالفقاری انجام دادیم ایشان به صراحت گفتند که بازی باید در همان مکان و زمان برگزار شود. آقای کمالوند هم به درست گفتند که بهتر است بازی در ورزشگاه یادگار امام (ره) باشد. ما با توجه به شرایط جدول و حساسیت‌هایی که وجود دارد این تصمیم را گرفتیم.

 

عضو هیات رییسه فدراسیون فو‌تبا‌ل درباره اشتباه‌های داوری هم گفت: من حساسیت‌های داوری و حساسیت‌هایی که درباره بازی وجود دارد را به مسئولان مربوطه می‌گویم، ولی در این زمینه مسئول نیستم.

 

بهروان درباره پرداخت نشدن حقوق شش ماهه اعضای تیم ملی گفت: یکی از مصوباتی که امروز داشتیم این بود که قرار شد زمانی که پول به فدراسیون بیاید دستمزد کسانی که با فدراسیون قرارداد دارند پرداخت شود، زیرا آنها هم واقعا زحمت کشیده‌اند.

 

بهروان در پایان خاطر‌ نشان کرد: اگر در یک بازی ما ببینیم ورزشگاه خالی است و تماشاگران تیم مهمان در بیرون از ورزشگاه هستند ما آنها را به ورزشگاه راه می‌دهیم ، زیرا تماشاگران برای ما ارزشمند هستند. این گونه نیست که تیم میزبان 90 درصد گنجایش ورزشگاه را در اختیار داشته باشد، اما تماشاگرانش ظرفیت 90 درصدی را پر نکنند.

 

دیدگاه‌ها