کد خبر : 1322416 | 13 اردیبهشت 1395 ساعت 14:07 | 11.3K بازدید | 0 دیدگاه

خانه دستیار کی‌روش سوسک داشت، نه مارمولک!

دبیری: کروز برگردد، از دلش در می‌آوریم

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال اعتقاد دارد سوسک های خانه کروز با سمپاشی ریشه کن می شود!

دبیری: کروز برگردد، از دلش در می‌آوریم

به گزارش "ورزش سه"، اوسیانو کروز دستیار کارلوس کی روش در تیم ملی فوتبال ایران چند روزی است با حالت قهر ایران را ترک کرده است. این مربی پرتغالی که سوابق فراوانی در فوتبال کشورش دارد، در تهران مشکل اقامت پیدا کرده است.


ماجرا از این قرار است که فدراسیون یکی از منازل مسکونی تحت نظر خود را در منطقه شهران به کروز داده اما او در منزل خود حشرات موذی دیده و حاضر به ماندن نشده است. کروز حالا ایران را ترک کرده و مشخص نیست چه سرنوشتی در انتظارش است.


شهرام دبیری، عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال در این باره به "ورزش سه" می گوید: دستیار کی روش منزلی که فدراسیون به او داده بود را نپسندیده است. این در حالی است که در گذشته مربیان خارجی فوتبال ساحلی، فوتسال و ... در این منزل اقامت داشته اند ومشکلی وجود  ندارد. همین حالا آقای بهروان هم در این خانه اقامت دارد و می گوید مشکلی نیست. با این وجود فدراسیون به او گفته چند روز تحمل کند تا به هتل منتقل شود اما هتل های خوب تهران، اتاق خالی نداشته اند.


او صحبت هایش را اینطور ادامه می دهد: فدراسیون به کروز گفته چندروز صبر کند تا هتل ها خالی شوند اما کروز توجهی نکرده و از ایران رفته است.


دبیری درباره اینکه گفته می شود داخل اتاق کروز مارمولک وجود داشته، عنوان می کند: مارمولک که نه اما ظاهرا او در اتاقش سوسک دیده است. به هر حال سوسک در خیلی از منازل وجود دارد و با یک سمپاشی این مشکل حل می شود اما کروز زود جا زده و از ایران رفته است.


عضو هیات رییسه فدراسیون در پاسخ به این پرسش که آیا کروز به ایران برمی گردد، می افزاید: او باید برگردد. مشکلی نیست، او به زودی برمی گردد و فدراسیون هم از دلش در می آورد.

دیدگاه‌ها